• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Snapchat

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2019-02-02
              in Bez kategorii
              4
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Zapewne słyszałeś/aś o Snapchacie. Magiczna aplikacja na komórki, która pozwala na wysyłanie krótkich wiadomości zdjęciowych lub wideo do znajomych. To, czym głównie Snapchat wyróżnia się na tle innych komunikatorów to fakt, że wiadomość znika po odtworzeniu. Czy to wystarczyło, żeby nastolatki na całym świecie oszalały na punkcie Snapchata?

              Zasada działania Snapchata jest bardzo prosta. Instalujemy aplikację na komórce i korzystamy z wbudowanego aparatu. Do zdjęć możemy dodać czas ich wyświetlania, rysować co chcemy, nałożyć napis albo gotowy filtr czy napis. Możemy też tworzyć swoiste galerie składające się z kilku zdjęć.

              Swoim dziełem możemy podzielić się z konkretną osobą/osobami lub wrzucić jako naszą historię, która będzie dostępna dla naszych obserwatorów przez 24 godziny.

              Po tym czasie się kasuje. Tak samo jak obejrzane wiadomości.

              I to w sumie tyle.

              Spis treści

              • To co jest takiego w tym Snapchacie?
              • Snapchat i marketing?

              To co jest takiego w tym Snapchacie?


              [TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Nie ma statystyk” icon=”ts-awesome-signal”]To co jest ważne dla nas, marketingowców, to liczby i możliwość mierzenia naszych działań. Młodzież, która korzysta ze Snapchata uważa, że to ogromna zaleta, że nie ma takich rzeczy jak statystyki, presja na wyniki czy potrzeba uzyskania dużej liczby lajków.

              To, czy ktoś nas obserwuje (i ile jest takich osób) widzimy tylko my. Nie ma rankingów (poza top 100 Snapchata od Hash.fm), porównań osiągnięć czy nacisku na efekty. Czysta komunikacja.[/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Nie tylko sexting” icon=”ts-awesome-heart”]Chociaż wiele osób uznało, że Snapchat nadaje się tylko do sextingu (wysyłania nagich fotek) to nie zapominajmy, że to normalne narzędzie komunikacji. To, co tam wysyłamy zależy tylko od nas.

              Chociaż sexting na pewno fajny :)[/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Doodle” icon=”ts-awesome-pencil”]

              Niektórzy uwielbiają w Snapchacie to, że można sobie rysować. Powstają małe, ulotne arcydzieła.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny]

              [TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Prosty” icon=”ts-awesome-clock-o”]

              Instalujesz, odpalasz, dodajesz zdjęcie/filmik i już. Nie ma opisów, analizy: czy to odpowiednia godzina publikowania, nie musisz dodawać filtrów czy hasztagów.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Na luzie” icon=”ts-awesome-camera-retro”]

              Nie musisz się spinać korzystając ze Snapchata. Chronisz swoją prywatność (Twoje dzieło nie trafi do Google), nie ma presji, że raz wrzucone do sieci zostaje (i na tej podstawie budujesz swój wizerunek). Snap i wrzucasz. Snap i nie ma.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Krótko” icon=”ts-awesome-cut”]

              Nie ma długich tekstów do czytania, filmików na ileś minut czy długich produkcji. Wszystko jest naprawdę skrócone do minimum, a jednak nadal treściwe.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Modny” icon=”ts-awesome-thumbs-o-up”]

              Nie możemy wykluczać tego, że Snapchat jest po prostu modny i popularny i dlatego warto go mieć.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny][TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Prawdziwe wyświetlenia” icon=”ts-awesome-eye”]

              Żeby zobaczyć treść trzeba przytrzymać palec. To nie tak jak na Facebooku, że aktualności sobie płyną nawet jak nas nie ma przy komputerze. Tu mamy konkret.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny]

              [TS-VCSC-Icon-Box-Tiny title=”Aktualizacje” icon=”ts-awesome-play”]

              Ponieważ posty na Snapchacie znikają ludzie sprawdzają go bardzo często – kilkanaście, czasem nawet kilkadziesiąt razy dziennie.

              [/TS-VCSC-Icon-Box-Tiny]

              Nie wszystkie funkcje Snapchata są dostępne w Polsce. Na przykład możliwości przelewania kasy.

              https://www.youtube.com/watch?v=kBwjxBmMszQ

              Inną funkcją, którą możemy tylko odbierać, ale nie możemy być jej nadawcami to Discover, czyli zbiór snapów z danego wydarzenia. Koszt takiej reklamy jest obecnie naprawdę wysoki, ale i zainteresowanie jest duże.

              Snapchat i marketing?

              [orbit_content_box style=”blue” icon=”fa-bar-chart” title=”MTV”]

              Młodzieżowa stacja telewizyjna wykorzystuje Snapchat do przypominania swoim obserwującym o nadchodzących programach i prezentuje zajawki z następnych odcinków.

              [/orbit_content_box]

              [orbit_content_box style=”blue” icon=”fa-user” title=”Sinsay”]

              Marka odzieżowa często komunikuje się ze swoimi fankami przez Snapchat oferując im promocje, stylizacje i nietypowe sesje zdjęciowe.

              [/orbit_content_box]

              Snapchat nie jest dla wszystkich. Wiele osób może uważać go za niezrozumiały, niepotrzebny i dziwny. Chociaż jest prosty w użyciu nie każdy będzie intuicyjnie wiedział co robić, żeby osiągnąć zamierzony efekt.

              Co planuje dalej? To się okaże, ale na razie najbardziej zwraca się w stronę m-commercu, czyli zakupów przez komórki. Apka cały czas też próbuje udowodnić swoją wartość, między innymi zatrudniając w swoich szeregach znanych dziennikarzy, by korzystali ze Snapchata do przekazywania informacji.

              Czy to moda, która przeminie? Może. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby popłynąć przez pewien czas z falą.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              4 komentarzy
              najstarszy
              najnowszy oceniany
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              4
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00