Monika Czaplicka

Wobuzz – Monika „Kryzysowa Narzeczona” Czaplicka

Monika Czaplicka działa w branży marketingu internetowego od 2006 roku. Właścicielka agencji social media Wobuzz. Popularność przyniosła jej „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” i „Kryzysy w social media wybuchają w weekendy”. Autorka „Uwiedź klienta – marketing w social mediach” (PWN), „Zarządzanie kryzysem w social mediach” (Helion), współautorka „Biblii E-biznesu” – części drugiej i trzeciej. Prowadzi bloga monikaczaplicka.pl. Spotkasz ją na konferencjach, gdzie występuje i dzieli się wiedzą. Mentoruje startupy. Współautorka badania Tęczowa złotówka i mózg agencji marketingu inkluzywnego Priders.

Monika Czaplicka
Monika Czaplicka – fot. Zawodowcy podcast
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?