• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Search Graph – najpopularniejsze kwerendy

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2017-06-25
              in Bez kategorii
              5
              59
              SHARES
              326
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Czy wiesz, że zaawansowana wyszukiwarka Facebooka zwana Search Graph umożliwia wyszukiwanie ciekawych informacji przy pomocy specjalnych kwerend? Poniżej lista najpopularniejszych opcji i informacje co z tego można wyciągnąć na swoje potrzeby. A ukrytych tam informacji jest sporo.

              Aby korzystać z zaawansowanych kwerend w Graph Search zmień język Facebooka na angielski (najlepiej US).

              [info_list style=”circle with_bg” icon_bg_color=”#81d742″ icon_color=”#81d742″ font_size_icon=”12″][info_list_item list_title=”Peope who are not my friends and like (fanpage)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 21-41-29Bardzo ciekawy sposób na znajdowanie leadów. Wiadomo, że nasi znajomi często są już obsłużeni, ale warto sięgać po osoby, które interesują się konkretnymi tematami. Możemy też wyszukiwać znajomych, czy ludzi o podobnych zainteresowaniach.

              Analogicznie możemy użyć kwerendy: My friends who like (fanpage) by zobaczyć kto z naszych znajomych lubi nasze strony, konkurencję, dane tematy.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Groups joined by people who like (fanpage) and (temat)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 21-50-46Szukasz przestrzeni, gdzie są Twoi klienci, gdzie możesz się aktywizować? Znajdź ciekawe grupy na podstawie zainteresowań, polubień fanpage albo innych czynników.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Interests liked by people who like (fanpage)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 21-57-31Upewnij się, że masz na fanpage odpowiednie osoby. Sprawdź jakie są ich główne obszary zainteresowań. To także ciekawe pole do inspiracji 😉

              Możesz też wpisać kwerendę: Favorite interests of people who like (fanpage) and (fanpage).[/info_list_item][info_list_item list_title=”Pages liked by people who like (fanpage)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 22-01-11Jeśli zainteresowania są zbyt ogólne sprawdź jakie inne fanpage lubią Twoi fani. Świetny sposób na poznanie głównej konkurencji i sprawdzenie swoich odbiorców.

              Możesz też segmentować swoich fanów wpisując np. Pages liked by (płeć) who like (fanpage) i dowiedzieć się czym interesują się Twoje fanki lub fani lub Pages liked by people over the age of (liczba) who like (fanpage) i segmentować wg wieku. Wpisz: People who like (fanpage) and live in (lokacja), by poznać konkretne osoby, które pochodzą z danej lokalizacji.

              screenshot-www.facebook.com 2015-04-02 13-34-59[/info_list_item][info_list_item list_title=”Pages liked by (fanpage) (lub osoby)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 22-08-30Zawsze możesz sprawdzić jakie strony lubi dana strona lub osoba.[/info_list_item][info_list_item list_title=”People who like (fanpage) and (fanpage)” list_icon=”Defaults-edit”]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 22-25-08Identyfikuj potencjalnych klientów lubiących np. konkretne strony, wydarzenia czy inicjatywy.[/info_list_item][info_list_item list_title=”People who like (temat) and work at (firma)” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 22-39-53Sprawdź interesujące tematy dla pracowników danej firmy. Fajny sposób, żeby ułatwić sobie wybór targetu do reklam.[/info_list_item][info_list_item list_title=”(typ biznesu) in (miasto) visited by people who like (fanpage)” list_icon=”Defaults-edit”]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 22-56-28Możesz sprawdzić jakie inne typy biznesu w wybranym mieście lubią Twoi fani. Np. z kim wejść w partnerstwo.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Movies/sport/favorite music liked by people who like (fanpage)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-03-31 23-42-31Sprawdź jakie zainteresowania mają Twoi fani – filmowe, sportowe czy muzyczne. To ciekawa kopalnia wiedzy o tym w co warto inwestować.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Games played by people who like (fanpage)” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-04-01 12-33-23Planujesz stworzyć grę lub wykorzystać gamifikację? Sprawdź, co interesuje Twoich fanów.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Places near (lokacja) visited by people who like (atrakcja turystyczna)” list_icon=”none” title_text_typography=”” desc_text_typography=””]screenshot-www.facebook.com 2015-04-02 12-40-53Masz firmę z sektora turystycznego, restauracji itd? Może przydać Ci się wiedza o tym jakie lokacje odwiedzają fani danych atrakcji turystycznych.[/info_list_item][info_list_item list_title=”Zaawansowane kwerendy” list_icon=”Defaults-edit”]screenshot-www.facebook.com 2015-04-02 14-18-30Przykładowe wyszukanie osób, które mnie obserwują, mają więcej niż 25 lat i mieszkają w Gdańsku.[/info_list_item][/info_list]

              [orbit_icon_box icon=”fa-asterisk” icon_size=”fa-5x” box_bg_color=”#ffffff” icon_color=”#ffffff” icon_bg_color=”#87c442″]

              Spis treści

              • Warto pamiętać
                • Nagrody i prezenty
                • Pomysł na content
                • Kto odwiedza
                • Fanpage „zawodowe”
                • Zdjęcia
                • Employer branding
              • 1. Aktywność
              • 2. Zdjęcia
              • 3. Lokacje
              • 4. Do polubienia
              • 5. Wydarzenia
              • 6. Obserujący
              • 7. Sieć
              • 8. Szukaj osób

              Warto pamiętać

              • search graph nie działa na komórkach
              • nie możemy sortować ani filtrować wyników
              • część wyników jest ukryta (można ukryć konto przed wyszukiwaniem)

              [/orbit_icon_box][ultimate_heading main_heading=”Propozycje dla biznesu”][/ultimate_heading]

              [orbit_services icon=”fa-gift” bg_color=”#ffffff”]

              Nagrody i prezenty

              W bardzo łatwy sposób możesz sprawdzić jakie nagrody lub prezenty mogą być ciekawe dla Twoich fanów: np. Shopping & Retail
              places liked by people
              who like (fanpage).
              [/orbit_services][orbit_services icon=”fa-edit” bg_color=”#ffffff”]

              Pomysł na content

              Nie wiesz co publikować? Przeszukuj zainteresowania, filmy, sporty czy jakiekolwiek inne tematy, które pozwolą Ci znaleźć interesujące treści dla Twoich fanów.[/orbit_services]

              [orbit_services icon=”fa-map-marker” bg_color=”#ffffff”]

              Kto odwiedza

              People who checked in at (nazwa miejsca) i od razu wiesz, kto odwiedza daną miejscówkę. Zaawansowana kwerenda odnośnie innych cech i mamy ciekawe informacje.[/orbit_services][orbit_services icon=”fa-briefcase” bg_color=”#ffffff”]

              Fanpage „zawodowe”

              Favorite pages of Marketers wyświetli nam wszystkich marketingowców lubiących dane strony. Świetna sprawa, prawda?[/orbit_services]

              [orbit_services icon=”fa-photo” bg_color=”#ffffff”]

              Zdjęcia

              User generated content jest ważny dla firmy. Wyszukuj treści o swojej marce (np. zdjęcia) wpisując Photos taken at (nazwa miejsca).[/orbit_services][orbit_services icon=”fa-code-fork” bg_color=”#ffffff”]

              Employer branding

              Favorite interests of employees
              of
              (firma) daje nam podgląd na to czym interesują się nasi pracownicy.
              Zanim będzie kryzys 😉
              I jeszcze pages liked by
              employees of
              (firma)[/orbit_services]

              [ultimate_heading main_heading=”Najpopularniejsze kwerendy”][/ultimate_heading]

              1. Aktywność

              • My favorite pages
              • My favorite music
              • Books I like
              • Photos I have liked
              • Photos I have like that are recent
              • Places visited by me
              • Places nearby I visited
              • Games I like

              2. Zdjęcia

              • Photos of my friends
              • Photos of my friends of friends taken in (miejsce)
              • Photos of people named (imię i nazwisko)
              • Photos of (or uploaded by) (imię i nazwisko)
              • Photos of (imię i nazwisko) in (or before or after) (rok)
              • Photos commented on by (imię i nazwisko)
              • Photos liked by (imię i nazwisko)
              • Photos of (imię i nazwisko) liked by (imię i nazwisko)
              • Photos of (imię i nazwisko) AND (imię i nazwisko)

              3. Lokacje

              • Restaurants nearby liked by my friends
              • (rodzaj kuchni) Restaurants liked by my friends of friends in (miasto)
              • Hotels nearby liked by my friends of friends
              • Friends who live (or have lived) in (miejsce)
              • Recent photos taken in (miejsce)
              • Places in (miasto) visited by people who live nearby

              4. Do polubienia

              • Music (or Games or Movies) I may like
              • Books liked by people who like (nazwisko autora)
              • Favorite Books (or Movies or TV Shows or Restaurants) of my friends
              • Movies liked by people who have interests similar to me
              • Musicians liked by people who listened to (nazwa zespołu)
              • Apps used by my friends
              • Apps people who live nearby use

              5. Wydarzenia

              • Events nearby
              • Local events this weekend
              • Events near (miejsce) today
              • Events attended by my friends that are tomorrow

              6. Obserujący

              • People who follow me
              • People who follow me and like (fanpage)
              • People who follow me and live in (miasto)
              • People who follow me and work at (firma)
              • People who follow me and were born in (rok)
              • Friends of friends who follow me

              7. Sieć

              • People I may know
              • People who live nearby and like (zainteresowanie)
              • People who have seen (film)
              • People who have read (książka)
              • People who speak (język)
              • People with similar interests to my friends
              • People who work at (firma) in (rok)
              • People who are not my friends and went to work at (firma) in (rok)
              • People who are friends of my friends
              • People who graduated from (szkoła) in (rok)
              • People who studied (przedmiot) at (szkoła) in (rok)
              • People who are not my friends and went to (szkoła) in (rok)

              8. Szukaj osób

              • People who work nearby
              • People who are (zawód)
              • People who live in (miejsce)
              • People who are named (imię, nazwisko lub część nazwy)
              • People who are (płeć) and live in (miasto) and (związek)
              • People who believe in (religia)
              • People who are (wiek) years old
              • People who are older than (wiek) and younger than (wiek) years
              • People who were born in (rok)
              • People who work at (firma) and previously worked at (firma)
              [ultimate_heading main_heading=”Wyszukuj lepiej”][/ultimate_heading][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”Autouzupełnianie”]Skorzystaj z funkcji autouzupełniania – wpisując kwerendę w wyszukiwarkę Facebook podpowiada dalszą część.[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”Sugestie”]Poza autouzupełnianiem, jeśli już wyszukamy daną kwerendę Facebook sugeruje prawidłowe kwerendy. Dzięki temu możemy się nauczyć jak powinny brzmieć.

              screenshot-www.facebook.com 2015-04-02 23-58-39[/bsf-info-box][bsf-info-box icon_size=”32″ title=”Korzystaj z paska menu”]Powyżej wyników wyszukiwania masz zawsze opcje: zdjęcia, posty, ludzie, strony itd. Korzystaj z tego menu, żeby zawęzić wyniki wyszukiwania.[/bsf-info-box]

              Jak widzicie search graph to prawdziwa kopalnia wiedzy o naszych znajomych, obserwujących, fanach naszych fanpage, a nawet obcych osobach. Wystarczy wiedzieć czego się szuka i umiejętnie to zapisać.

              A wy – macie jakieś swoje ulubione kwerendy?

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              5 komentarzy
              najstarszy
              najnowszy oceniany
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              5
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00