• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              5 rad jak przyciągnąć ludzi w internecie na Twój webinar

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2017-06-25
              in Bez kategorii
              0
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Masz zaplanowany webinar, który świetnie wpisuje się w Twój plan biznesowy i będzie bardzo interesujący dla odbiorców. Jeśli zastanawiasz się czy zyskać na nim jeszcze więcej zapraszając tłumy znajomych i fanów z social media – ten poradnik Ci pomoże rozwiać wszelkie wątpliwości.

              Wiedz, kto jest Twoja grupą docelową. „Wszyscy” to nie jest grupa odbiorcza żadnego produktu. Odpowiedz sobie szczerze na pytanie – kto najwięcej zyska na uczestnictwie w Twoim webinarze, kogo na niego stać i jakie są powody, że ktoś by chciał w nim wziąć udział.

              Bez znajomości grupy docelowej nie masz szans odnieść sukcesu.

              Spis treści

              • 1. Grupy i fanpage
              • 2. Reklamy
              • 3. Pamiętaj o nowicjuszach
              • 4. Proces przepychania klienta przez lejek sprzedażowy
              • 5. Zaangażuj wszystkie możliwe zasoby

              1. Grupy i fanpage

              Po zaproszeniu rodziny i znajomych pora zacząć faktyczną promocję. Na Facebooku, i nie tylko, znajdziesz różne grupy czy strony promujące webinary lub różne wydarzenia tego typu. Pamiętaj, żeby nie spamować. Warto jednak z nich korzystać, bo pomagają w szerokim dotarciu do wielu zainteresowanych. Szczególnie, jeśli to nie Twoje pierwsze spotkanie, a poprzednie były komentowane jako sukces.

              Oczywiście wykorzystuj też swoje fanpage, by przypominać o nadchodzącym wydarzeniu. Jeśli planujesz więcej webinarów możesz stworzyć grupę dla uczestników.

              Pewne zalety ma tworzenie wydarzeń, ale zwykle ludzie są zasypani zaproszeniami i mogą być niechętni, by odpowiedzieć na kolejne.

              tip: Webinary we wtorki, środy i czwartki mają najwyższy wskaźnik uczestnictwa.

              2. Reklamy

              Podstawowy błąd, oprócz niedobranej/niedopasowanej grupy, to kierowanie do strony głównej. Wykorzystując landing page, czyli dedykowane strony pod dane reklamy, zwiększamy konwersję, czyli efekt, na którym nam zależy, np. zapisy. Landing powinien zawierać odniesienie do reklamy.
              Co zamieścić na landing page? Dla kogo, co, kiedy, gdzie i dlaczego? 🙂 Warto zawsze mieć opinie ludzi w postaci krótkich cytatów (np. uczestników poprzednich webinarów – najlepiej zadowolonych).

              3. Pamiętaj o nowicjuszach

              Część ludzi, jeśli nie większość, mogła nie mieć styczności z webinarami. Pamiętaj by zadbać o ich poczucie komfortu i instrukcje odnośnie całego procesu. Wiele osób może rezygnować ze strachu, niepewności lub nie wiedząc co mają zrobić. Napisz post na blogu wyjaśniający proces czy opublikuj filmik jak połączyć się krok po kroku.

              tip: Pamiętaj, żeby ustawiać sobie realistyczne cele i mierzyć je konkretnymi wskaźnikami. Jeśli skupiasz się na liczbie zarejestrowanych osób, nie zapominaj, że dużo ważniejsza jest faktyczna obecność uczestników – zwykle około 30% zapisanych.

              4. Proces przepychania klienta przez lejek sprzedażowy

              Jeśli chcesz jeszcze bardziej zwiększyć konwersję, możesz wykorzystać możliwość oferowania odbiorcom jakiegoś gratisu, np. ebooków czy case study. Na kilka tygodni przed webinarem tworzymy materiały do pobrania, kierujemy ludzi na landing, gdzie otrzymują materiał, a przy okazji informujemy o nadchodzącym webinarze, gdzie mogą poszerzyć swoją wiedzę. Świetnym sposobem na zachęcenie osób do pojawienia się na kolejnym, jest oferowanie następnych materiałów, gratisów i wiedzy.

              Osoba rejestruje się na webinar, wysyłamy jej maila z przypomnieniem i zachętą do polubienia fanpage czy innego kanału. Tuż przed wydarzeniem wysyłamy maila z przypomnieniem. Potem podziękowanie za udział i zachęta na kolejny.

              5. Zaangażuj wszystkie możliwe zasoby

              Zachęcaj do promowania swoich prelegentów, opublikuj notkę na blogu, dodaj informację prasową np. w swoim Prowly. Jest wiele stron www (np. eventowych), gdzie można dodać do kalendarza swoje wydarzenie. Zawsze możesz też pozyskać partnerów, którzy również będą promować spotkanie. Staraj się, żeby byli dobrani tematycznie, nie tylko według zasięgu. Nie wstydź się dodać informacji na swojej stronie www czy wysłać w newsletterze.


               

              Kluczem w promowaniu wydarzeń – tych online czy offline – jest konsekwentna realizacja pomysłu, który został dobrany dla odbiorców. Wszyscy jesteśmy zajęci, dlatego trzeba się bardzo postarać, by podtrzymać zainteresowanie i faktycznie przyciągnąć ludzi. W końcu nie chodzi o liczbę kliknięć przy rejestracji, ale liczbę osób, którzy uczestniczą, a jeszcze lepiej płacą, za webinar.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              0 komentarzy
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              0
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00