• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Jeśli pod screenem z tej rozmowy…

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2017-05-13
              in Bez kategorii
              15
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Wczoraj dostałam maila od pewnej pani, którego tytuł brzmiał: „Jeśli pod tą rozmową…” (a właściwie powinno być „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”). Na początku się przeraziłam, bo obawiałam najgorszego – ktoś coś ode mnie będzie chciał za lajki i komentarze. Potem pomyślałam, że to mail, więc chyba jednak nie. Ale pytanie było równie przerażające.

              Spis treści

              • „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”
              • O co chodzi z „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”
                • Rozwiązanie 1: ignorowanie
                • Rozwiązanie 2: odmowa
                • Rozwiązania 3: Negocjacje
                • Rozwiązanie 4: Zgoda (lub gorzej, sami proponujecie coś takiego)
              • Dlaczego tego typu marketing nie działa?
                • Czy to znaczy, że „Jeśli pod screenem z tej rozmowy” to kompletna porażka?
                • Dlaczego lepiej rozdawać prezenty bez „Jeśli pod screenem z tej rozmowy”?
                • Skala zjawiska: „Jeśli pod screenem z tej rozmowy”
                • Uwaga na fejki i naciągaczy
                • Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze

              „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”

              Witam serdecznie,

              jakiś czas temu na Facebooku, popularna stała się zabawa w wyzwania typu: „Jeżeli pod zdjęciem tej rozmowy będzie 6 tyś lajków i 6 tyś komentarzy to wyślecie mi [nazwa produktu wartego kilka tys. zł] ?”
              Osobiście uważam tę zabawę za przejaw próżności ludzkiej i głupoty oraz irytuje mnie, kiedy przeglądam Facebooka i co chwilę moim oczom ukazuję się  screenshot z podobnym tekstem. Jestem jednak również osobą odpowiedzialną między innymi za odpowiadanie na wiadomości na fanpage’u firmowym, więc mimo mojego osobistego zdania na ten temat, muszę myśleć o dobru firmy.
              Zajmujemy się [nieistotne] . Jesteśmy młodą firmą (…) z Krakowa i dopiero pracujemy nad dobrą opinią i rozpoznawalnością. Nie możemy sobie pozwolić na popełnianie głupich błędów, dlatego piszę i proszę o radę.
              Parę dni temu otrzymaliśmy wyżej napisaną wiadomość. Pozostawiłam ją bez odpowiedzi, ale zastanawiam się jak jako osoba działająca w interesie firmy, powinnam na to zareagować. Czy w ogóle powinnam zareagować? Czy przyjmując takie wyzwanie, osiągniemy jakąś korzyść, zdobędziemy fanów czy raczej stracimy, narazimy się na ośmieszenie i hejt? A jeśli wplątywanie się w tą zabawę nie wyjdzie nam na dobre, to może można ją przekształcić jakoś, by czerpać z niej korzyści?
              Jakie jest Pani zdaniem dobre wyjście w takiej sytuacji?

              Przeczytałam jednak kilka artykułów na temat obecnych wyzwań na Facebooku i niektóre źródła zachwalają przyjmowanie przez firmy takich wyzwań i twierdzą, że jest to dobrze wykorzystana szansa na reklamę firmy. I zgodzę się z tym poniekąd. Jednak co innego, jeśli chodzi o obiad czy inną rzecz za kilkadziesiąt, czy nawet kilkaset złotych, wtedy można zaryzykować uczestniczenie w takiej zabawie i zobaczyć, jaki będzie miało to wpływ na popularność firmy, a co innego rzecz warta ponad dwa tysiące. Nie sądzę, żebyśmy dzięki tej grze zyskali aż tyle, żeby było to warte utratę takich pieniędzy. Być może się mylę. Po prostu chciałam uzyskać na ten temat opinię specjalisty 🙂

               

              O co chodzi z „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”

              Jeśli pod screenem z tej rozmowy uzbieram x lajków i x komentarzy to dacie mi xxxx. Podejmujecie wyzwanie?

              Jeśli prowadzicie jakiś fanpage na Facebooku ogromna szansa, że otrzymaliście taką wiadomość lub ktoś napisał taki komentarz na waszej stronie. To nowa moda na portalu Zuckerberga (i tylko tam).

              Jeśli zastanawiacie się skąd wzięła się moda na ten łańcuszek, zajrzyjcie na bloga Celownik. Z wpisu dowiadujemy się również, że na grupie Polish squad wiele młodych osób szuka wsparcia w swoich wyzwaniach. Ponieważ grupa ma 250 tys. użytkowników mogą obiecywać niezłe wyniki, jeśli chodzi o lajki i komentarze.

              www.facebook.com 2017 01 13 04 50 41 Facebook

              Jak powinny zachować się marki atakowane takimi wiadomościami?

              Rozwiązanie 1: ignorowanie

              Zalety:

              • Nie ryzykujemy problemów z przyjęciem oferty
              • Zmniejszamy szansę, że kolejne osoby się zgłoszą (widząc niepowodzenie, jeśli post publiczny)
              • Jeśli wiadomość prywatna – tylko osoba pisząca wie, że zignorowaliśmy
              • Nic nas to nie kosztuje

               

              Wady:

              • Klienci mogą tego od nas oczekiwać (żebyśmy przyjmowali wyzwania)
              • Ignorowanie zawsze jest nieodpowiednie – wychodzi na to, że nie jesteśmy asertywni albo nie czytamy tego, co piszą ludzie
              • Ktoś może się dopytywać

               

              Rozwiązanie 2: odmowa

              Zalety:

              • Jasna sytuacja
              • Nic Cię to nie kosztuje
              • Nie namawiasz innych na żebranie
              • Nie ośmieszasz się przed tymi, którzy są przeciwni
              • Nie zachęcasz ludzi do wyłudzania
              • Nie zwiększasz na swoim fanpage populacji wyłudzaczy i darmozjadów
              www.facebook.com 2017 01 16 23 34 23 Jeśli pod screenem z tej rozmowy Facebook Search
              Kacper Kowalski jest oczywiście fejkiem

              Wady:

              • Narażasz się na niezadowolenie żebraków
              • Możesz mieć poczucie, jeśli Twoja konkurencja przyjmie, że coś na tym tracisz

              Szczęśliwie na Facebooku można ustawić gotowe wiadomości. Szablon oszczędzi nam sporo czasu.

              www.facebook.com 2017 01 12 17 13 31 Mountebank Customs Timeline

              Rozwiązania 3: Negocjacje

              Czyli przyjmujesz ofertę, ale stawiasz własne warunki

              Zalety:

              • Możesz wybrać niewykonalne zadanie
              • Możesz dać łatwiejsze zadanie, żeby ktoś je na pewno wykonał
              • Nie zgadzasz się od razu na to, co proponuje klient

              Wady:

              • Musisz negocjować warunki
              • Klient może być niezadowolony z Twoich warunków

               

              15977945 1986906071536602 8305935383087648939 n
              To oczywiście najprawdopodobniej fejk https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1378789995496084.1073741877.105164616191968&type=3&comment_id=1379102785464805&reply_comment_id=1379757608732656

              Rozwiązanie 4: Zgoda (lub gorzej, sami proponujecie coś takiego)

              Zalety:

              • Klient, który to zaproponował się cieszy
              • Możesz oddać coś za darmo
              • Może ktoś się o tym dowie, np. znajomi tego, który podejmuje wyzwanie, pytanie czy też się ucieszą
              • Pierwsza firma, no może pierwszych kilka, które się na to zgodziły miały szansę zabłysnąć czymś nieoczywistym, teraz efekt świeżości już nie działa, sorry

               

              Wady:

              • Ludzie, którzy lubią coś za darmo będą wiedzieć, że mogą się do Ciebie zgłosić
              • Prawdopodobnie ominie Cię cały zasięg – bo najczęściej posty są poza fanpage marki
              • a nawet jeśli post będzie na Twoim fanpage – masz szansę na zasięg wśród spamerów i nastolatek
              • Istnieje szansa, że ileś osób się zrazi do Twojej firmy za spamerskie praktyki
              • Jeśli się pochwalisz wyzwaniem Twoi klienci mogą być niezadowoleni (przesyt) – znane są przypadki odlubiania profilu, który zaczyna zachowywać się dziecinnie

              15965482 1274402899283260 3612894125780025580 n

              Dlaczego tego typu marketing nie działa?

              W modelu EEIA (modelu sukcesu) mamy dwa ważne elementy: zasięg i zaangażowanie. Powinny przełożyć się na wpływ i akcję.

              Jaki zasięg osiągamy „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”? Przypadkowy. Nie dotyczy on naszej marki – jest niewidoczna. Zadanie nie wiąże się w żaden sposób w produktem czy usługami. Ten sam challange może dać dentysta, firma do segregacji śmieci, kosmetyczka, Coca- Cola i firma księgowa.

              Jakie zaangażowanie osiągamy „Jeśli pod screenem z tej rozmowy…”? Generyczne lajki i absolutnie nic nie znaczące komentarze. Ani o marce, ani o doświadczeniu klienta ani o niczym. Ludzie mogą nawet w komentarzu dać kropkę.

              O ile jeszcze post byłby na naszym fanpage (a prawnie nigdy nie jest), to moglibyśmy podbić wśród tej przypadkowej grupy osób, w której przypominam, dominują nastolatki i osoby lubiące dostawać coś za darmo (czyli raczej słabi klienci). Ale jeśli wiecie jak działa edge rank, to wiecie, że Facebook patrzy na średnią i mogę zapewnić, że zabezpiecza się przed stronami, które robią duże skoki. Innymi słowy – Facebook nagradza za stabilny (wysoki) poziom zasięgu, czyli dobre posty.

              No i oczywiście oszustwa i automaty. Jak pewnie wiecie – lajki i komentarze można kupować na Allegro. W sprzedaży są również skrypty, generujące fałszywe konta. Potrzebujesz tego typu fejków? A jeśli nie fejki – to nastolatki z sylwestra u Dudy albo innego fanpage dupa, cycki i rude?

              www.facebook.com 2017 01 16 23 37 10 Klaudia Surma Proszę o like i komentarze pod screenem z rozmowy...Może nie chodzi o lajki, które się pojawiają, ale o tego jednego zadowolonego klienta? Nie mamy żadnej pewności, że ten delikwent nie napisał takiej wiadomości do 20 innych firm. Poza tym, jeśli pozwoliliśmy jednej osobie, dlaczego nie kolejnym? Jeśli czujecie potrzebę rozdawnictwa – zróbcie konkurs, w którym każdy będzie miał szansę udziału.

              Swoją drogą – nie wiesz czy ktoś Cię nie trolluje.

              No i jeśli wiele innych firm też tak zrobi – to tym bardziej nikt nie będzie pamiętał co i u kogo polubił. A Ty pamiętasz jaki status przed chwilą polubiłeś/aś?

              15965120 10212379887632702 4297289147072574067 n
              autor niestety nieznany

              Co o tym sądzą ludzie? Możecie poczytać chociażby komentarze na Kryzysach:

              Czy na Facebooku powinien być tylko "happy content"? Czy jest miejsce na szorstkie odpowiedzi na spam?

              Opublikowany przez Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy Piątek, 13 stycznia 2017

              Czy to znaczy, że „Jeśli pod screenem z tej rozmowy” to kompletna porażka?

              Firma może spróbować „wygrać” na dwa sposoby:

              Bawiąc się formą, jak Wedel:

              www.facebook.com 2017 01 16 22 23 44 3 E. Wedel Timeline

              Ośmieszając koncepcję – przykład Primo pizzawww.facebook.com 2017 01 16 22 22 35 3 Primo pizza Ostrowiec Świętokrzyski

              Lub łącząc różne trendy, Pizza Hut skrzyżowała wyzwania z… San Escobarem!

              www.facebook.com 2017 01 16 22 34 43 1 Pizza Hut Timeline

              Są oczywiście przykłady firm i osób, które wykorzystały akcję do działań charytatywnych.

              Dlaczego lepiej rozdawać prezenty bez „Jeśli pod screenem z tej rozmowy”?

              Zgadzając się na wzięcie udziału promujemy żebractwo, wśród naszych odbiorców (i nie tylko). Pokazujemy jaki mamy stosunek do naszych (może) potencjalnych klientów. I prezentujemy nienajlepszy wizerunek.
              Jeśli masz ochotę rozdać coś swoim fanom (podkreślam fanom myśląc o potencjalnych klientach, a nie przypadkowych osobach, które polubiły Twój profil) – to po prostu rozdaj. Wybierz kilka osób, które WARTOŚCIOWO (nie ilościowo) udzielają się na fanpage Twojej firmy. Nie nagradzaj za ilość komentarzy czy aktywności, bo szybko dorobisz się spamerów, którzy będą komentować posty sprzed 5 lat dodając do nich kropkę albo „ok” – w końcu to też aktywność. I uwierz – zasięg postu sprzed 5 lat nie ma żadnego znaczenia dla zasięgów postów dziś.
              Nagradzanie wartościowych członków społeczności zachęca do komentowania i lajkowania w sposób przemyślany. To nie konkurs, bo nie musisz rozdawać regularnie nagród. Nie musisz się nawet tym chwalić, choć oczywiście taka informacja zwiększy zainteresowanie innych klientów. Wartościowe zaangażowanie do odpowiadanie na pytania, dzielenie się doświadczeniami – coś, co z przyjemnością przeczytają też inni uczestnicy Twojej strony.

              Widzisz różnicę?

              www.facebook.com 2017 01 16 23 40 35 POLISH SQUAD
              Fanpage oczywiście farmą lajków, a 8 jeszcze nie ma

              Skala zjawiska: „Jeśli pod screenem z tej rozmowy”

              sentione.pl 2017 01 16 23 51 59 SentiOnejesli pod screenem tej rozmowy Dynamika zrodel 05 01 2017 15 01 2017

              Mierzyłam między 5 a 15 stycznia, ponieważ wcześniej prawie nie ma wzmianek na ten temat. Jak widać moda na to wyzwanie przyszła… z YouTube’a.

              jesli pod screenem tej rozmowy Dynamika wyswietlen estymacja 19 12 2016 17 01 2017

              Uwaga na fejki i naciągaczy

              Oczywiście, jak każda moda, tak i ta dorobiła się swojego grona wyłudzaczy. Zosia już wygrała, wygraj i Ty!

              www.facebook.com 2017 01 17 00 07 56 Social media

              Musisz tylko wejść na stronę i wysłać SMS.

              zgarnij wczasy.pl 2017 01 17 00 09 12 Zgarnij Wczasy

              No dobra, trochę więcej smsów, bo trzeba nabić punktów na ten All inclusive 😉

              wybierz nagrode.pl 2017 01 17 00 11 37 §1

              Jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze

              Na „Jeśli pod screenem z tej rozmowy” nie można zarobić, chyba, że sprzedajecie lajki i komcie. Nie napędzi to sprzedaży. Nie przyciągnie klientów. To nie sposób na wyłudzanie danych (chociaż oczywiście właściciele nielegalnych skryptów mogą „ukraść” bazę lajkujących i komentujących osób, pytanie po co?). To też nie wirus ani samo rozprzestrzeniająca się aplikacja (chociaż w pewnym momencie zalewu tych wiadomości było takie podejrzenie). To generalnie nie wyłudzacze Premium SMS. To po prostu kolejny głupi łańcuszek, jak ten, że jak nie wyślesz tego artykułu do 5 znajomych, to Facebook obetnie Ci zasięgi.

              Czy jakoś tak 😉

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              15 komentarzy
              najstarszy
              najnowszy oceniany
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              15
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00