• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result
              Home Strategia Inkluzywny

              Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

              Na Facebooku i Instagramie przez Managera reklam

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2023-04-26
              in Inkluzywny, Reklamy
              0
              70
              SHARES
              389
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Table of Contents

              • 1. Zbliżone kategorie, które zostały
              • 2. Twoja społeczność
              • 3. Grupa docelowa z piksela
              • 4. Wyspecjalizowana agencja marketingowa zrobi Ci reklamy do społeczności LGBTQ+

              Chcesz robić reklamy do społeczności LGBTQ+? Wraz z usuwaniem różnych opcji targetowania, zniknęły też kwestię te o osobach LGBTQ+. Jak kierować do nich reklamy, skoro nie ma już takich zainteresowań?

              Spis treści

              • 1. Zbliżone kategorie, które zostały
              • 2. Twoja społeczność
              • 3. Grupa docelowa z piksela
              • 4. Wyspecjalizowana agencja marketingowa zrobi Ci reklamy do społeczności LGBTQ+

              1. Zbliżone kategorie, które zostały

              screenshot adsmanager.facebook.com 2023.04.25 16 37 30

              Niektóre gwiazdy, książki, filmy czy firmy są związane ze społecznością LGBTQ. Warto pamiętać, że te kategorie zazwyczaj są szersze niż tylko osoby nieheteronormatywne. Stąd warto używać zawężania grupy docelowej (ludzie zainteresowani X ORAZ zainteresowani Y). Pamiętaj, że wiele wyborów nie dotyczy osób z Polski (jak te poniżej). Nie zapomnij korzystać z opcji propozycji, gdzie Facebook sam Ci podpowie kolejne zainteresowania i kategorie. Musisz jednak od czegoś zacząć. Reklamy do społeczności LGBTQ+ możesz próbować robić też po zainteresowaniach związanych z prawami człowieka.

              2. Twoja społeczność

              screenshot adsmanager.facebook.com 2023.04.25 16 59 02

              Druga metoda obejmuje społeczność. Jeśli planujesz więcej kampanii do tej grupy, warto stworzyć swoją społeczność. To zdecydowanie ułatwi kierowanie reklam, bo masz swoją grupę, przefiltrowana i zainteresowaną. Pisząc grupę mam na myśli fanpage, ponieważ reklam do grupy na razie bezpośrednio robić nie można (są inne sposoby, ale o tym kiedy indziej).

              Jeśli nie masz swojego fanpage, w tej sprawie możesz zawsze zgłosić się do jednej ze stron, która sprzeda Ci dostęp do swoich odbiorców. Cena zależy od ilości osób w grupie i widzi mi się osób administrujących. Reklamy do społeczności LGBTQ+ warto robić przez panel reklamowy (korzystając z udostępnionej grupy docelowej), a nie przez publikację postu sponsorowanego.

               

              3. Grupa docelowa z piksela

              screenshot adsmanager.facebook.com 2023.04.25 19 44 42

              Innym sposobem, by pozyskać grupę docelową jest przekierowanie takich osób na stronę z pikselem. W ten sposób robimy retargeting po aktywności piksela. Przykładowo, robisz ebooka do pobrania, który będzie interesujący dla osób LGBTQ+, a osoby, które były na stronie (i/lub zostawiły email) są w Twojej grupie docelowej.

              Jeśli nie chcesz tworzyć swoich treści, możesz skorzystać… z cudzych. Wystarczy wykorzystać skracacz linków, taki jak shortli.pl, który pozwala na podpięcie piksela do dowolnego linku. Wybierasz artykuł dla osób LGBTQ+ (ze znanego medium czy branżowej gazety/portalu) i nawet nie musisz robić reklamy – wystarczy organicznie dodać na jednej z grup czy fanpage. Ludzie widzą interesujący artykuł, przechodzą na stronę np. Gazety Wyborczej, ale ponieważ przechodzą przez Twój skrócony link – Twój podpięty piksel ich łapie. Wtedy tylko filtrujesz po linku (nie musisz tworzyć osobnego piksela) i gotowe – masz na pikselu osoby zainteresowane tematyką LGBTQ+.

              4. Wyspecjalizowana agencja marketingowa zrobi Ci reklamy do społeczności LGBTQ+

              reklamy do społeczności LGBTQ+Najprostszym sposobem jest skorzystanie z agencji, która ma już przygotowane grupy, a co więcej – wie jak używać inkluzywnego języka i dobrze dotrzeć do odbiorców. W ten sposób nie musisz budować odbiorców od nowa – po prostu zlecasz wyświetlanie reklam. Jeśli interesuje Cię taka kampania – zapraszamy z Grzegorzem Miecznikowskim do Priders.

              Tags: LGBTQmarketing inkluzywnyreklamyshortli.pl

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              0 komentarzy
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Czym jest LGBTQ+?

              Lesbijki, Geje, osoby Biseksualne, Transpłciowe, Queer. Plus oznacza wszystkie inne grupy: osoby aseksualne, panseksualne itp.

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              0
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00