• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

    Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

        Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

          Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

              Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Blog Forum Gdańsk 2013

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2013-11-18
              in Bez kategorii
              0
              59
              SHARES
              325
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Miałam ogromną przyjemność być uczestniczką #bfgdansk po raz pierwszy w tym roku, więc chętnie podzielę się z wami jak wygląda bodaj najgorętsza impreza dla blogerów w Polsce – Blog Forum Gdańsk. Spokojnie, o kryzysach też będzie 🙂

              Spis treści

              • Blog Forum Gdańsk ogólnie
              • Blog Forum Gdańsk – ludzie
              • A gdzie w tym wszystkim kryzysy na Blog Forum Gdańsk?
              • Podsumowanie Blog Forum Gdańsk
              • Świat post Blog Forum Gdańsk

              Blog Forum Gdańsk ogólnie

              To była już czwarta edycja Blog Forum Gdańsk i kolejna, która odbyła się w na terenie Stoczni w miejscu zwanym B90. Duża przestrzeń, blisko do SKM, ciepło (co w listopadowe dni bardzo nastraja optymistycznie) i wygodnie. Program wypełniały dwa dni prelekcji, panelów i wydarzeń towarzyszących – takich jak uczestniczenie w festiwalu Narracje czy wieczorna impreza integracyjna.

              Mimo ujęcia wielu kwestii w planie dnia całość nie była przeładowana i człowiek wieczorem nie czuł się wymaglowany – co jest dużą zaletą. Tegorocznym tematem przewodnim były kwestie społeczne – odpowiedzialność społeczna blogerów, ich działalność, bloger jako obywatel itp. Myślę, że pomysł motywu przewodniego jest bardzo fajny, a wybór takiego ujęcia – całkiem ok. Zeszłoroczne Blog Forum Gdańsk dotyczyło kwestii finansowych – mogło to być ciekawsze dla wielu początkujących autorów.

              Gorzej niestety było z prelegentami i prelegentkami. Nie licząc kilku wyjątków potwierdziła się zasada, że ktoś, kto dobrze pisze nie musi być dobrym prelegentem. Większość pojawiających się na scenie osób dzieliła się na dwie kategorie – tych, którzy mają coś ciekawego do powiedzenia, ale nie potrafią tego sprzedać oraz ci, którzy się świetnie sprzedawali, ale nie mieli nic do powiedzenia poza autolansem. Taki przerost formy nad treścią. Na szczęście było kilka wystąpień, które uratowały sytuację i zdecydowanie ich blogi zyskają nową czytelniczkę 🙂 Filmiki z prezentacji znajdziecie u Edwina na blogu.

              Od strony organizacyjnej Blog Forum Gdańsk było naprawdę dobrze zaplanowane – niedociągnięcia się zdarzają – jak wszędzie, ale całościowo wydarzenie było przygotowane bardzo dobrze.

              Blog Forum Gdańsk – ludzie

              Dzięki mojemu Kryzys on tour mam okazję poznać wielu niesamowitych ludzi – miło wielu z nich było zobaczyć w jednym miejscu i czasie. Pojawiły się takie blogerskie sławy jak Kominek, Segritta, Budzich, Jakubiak (z 20 metrów) czy Hatalska, ale nie zabrakło również tych znanych w branżuni i okolicach – byli: Pijaru Koku, Bazylia, Michał Goo z koszulkowo, Artur z Jeszcze Jeden Blog, Agata Kurczak, Rita – jedna z organizatorów krakowskiego Blog Eksperts. Wszystkich nie sposób wymienić.

              Wielkim nieobecnym był Paweł Tkaczyk, którego obowiązki zatrzymały gdzieś indziej. Były też silne reprezentacje „firmowe” – oczywiście miasta Gdańsk – bodaj najbardziej aktywnego w social media miasta, Sotrendera – narzędzia do mierzenia i optymalizacji Facebooka, Twittera i YouTube, przedstawiciele dostawców hostingu – m.in. Angry Bytes czy przedstawiciele mediów, którzy, po uzyskaniu akredytacji, mogli przepytywać tych bardziej i mniej znanych cewebrytów. Blog Forum Gdańsk to też świetne wydarzenie, żeby wreszcie spotkać na żywo wiele z tych osób, które na co dzień widujemy w sieci. Możliwość połączenia avatara z rzeczywistym człowiekiem to bardzo miła odmiana od ciągłego obcowania z tym samym zdjęciem. Zajrzyjcie też na powiedziano na Blog Forum Gdańsk.

              A gdzie w tym wszystkim kryzysy na Blog Forum Gdańsk?

              Blog tyczy się kryzysów, trudno więc pominąć ten ważny dla mnie aspekt na rzecz samej relacji z wydarzenia. Oprócz kryzysów noclegowych i z dostępem do sieci – stały problem wszystkich konferencji dla branży internetowej – wątki kryzysowe pojawiły się w dwóch kontekstach. Po pierwsze, przedstawiono na początek 30 najważniejszych wydarzeń od ostatniego Blog Forum Gdańsk. Na miejscu 3 pojawiły się.. kryzysy! Nie wiem czy się cieszyć – w końcu sympatycznie, że ktoś docenił ich znaczenie, ale z drugiej strony wolałabym, żeby w przyszłym roku było ich mniej.

              Dlatego, i tu drugi kontekst kryzysowy na Blog Forum Gdańsk, z okazji tak ważnego wydarzenia odbyła się wirtualna premiera mojej książki Zarządzenie kryzysem w social media. Od piątku można kupić kryzysy w formie ebooka w formacie pdf na stronie wydawnictwa Helion. Premiera książkowa już za tydzień, czyli 25 listopada w poniedziałek.

              Podsumowanie Blog Forum Gdańsk

              Blog Forum Gdańsk
              na Blog Forum Gdańsk

              Nie mam porównania z wcześniejszymi edycjami, ale mogę zestawić to wydarzenie z wieloma innymi konferencjami organizowanymi w podobnym tonie. Gdańsk, miasto wolności i blogerów, jak zawsze stanęło na wysokości zadania – wszystkie lokalizacje zostały dobrze oznaczone, zapewniono transport, opiekę nad gośćmi, włączono wydarzenia towarzyszące, zapewniono przewodniki po mieście i catering (którego niestety dość szybko zabrakło, ale zrzucam to raczej na łapczywość blogerów niż oszczędność ze strony włodarzy).

              Organizatorzy Blog Forum Gdańsk – Ida, Ewa oraz reszta ferajny – jesteście niesamowici! Jako osoba, która też maczała palce w różnych wydarzeniach wiem ile to pracy. Gratuluję i życzę powodzenia w organizacji następnej edycji.

              Z rad, które mogę dać – rozważniejszy dobór prelegentów. Niektóre „gęby” może przyciągają, ale sama ranga wydarzenia wystarczy – nie trzeba ściągać ludzi gorącymi nazwiskami, zwłaszcza, jeśli niewiele ciekawego wnoszą. Ważne, żeby dawać przestrzeń do wypowiadania się różnym osobom, ale niestety nie każdy może to robić i dla niektórych lepiej jest by pisali niż się wypowiadali.

              Blog Forum Gdańsk to świetne wydarzenie, żeby pokazać blogosferę, a przynajmniej jej wycinek, z innej strony. Zaprezentować mniej znanych, a jednak wartościowych autorów, poznać wiele wartościowych osób, pokazać, że wykorzystanie siły blogów do promocji miasta, to bardzo dobry pomysł. To także wiele cennych słów, ciekawych prezentacji i inspirujących pomysłów.

              Świat post Blog Forum Gdańsk

              Tegorocznym pomysłem na motyw przewodni jest temat dotyczący społeczności, pomocy innym i wpływu blogów i blogerów na świat. Marzeniem byłoby, żeby każdy, kto chce się włączyć, podzielił się swoją historią jak blogowanie zmieniło jego lub czyjś świat. Jak pomógł.

              Mogę opisać kilka historii jak wspierałam osoby, które przeżywały kryzys w sm i które dzięki moim radom, mogły spokojniej iść spać. Mogłabym opowiedzieć o kilku projektach, które zrobiłam dzięki mojemu blogowi monikaczaplicka.wordpress.com. Ale wolę napisać, że dzięki temu, jak w 2009 roku założyłam Homoseksualizm.org.pl pomogłam wielu osobom, które tego bardzo potrzebowały. Wspierając w coming outach, wysłuchując czasem przerażające historie o życiu, promując różne grupy i wydarzenia, spotkania, recenzując filmy i książki. Było to ogromne wsparcie dla mojej działalności aktywistycznej. W takich chwilach wierzę, że blogi bardzo zmieniają świat.

              Dziękuję Blog Forum Gdańsk.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              0 komentarzy
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              Jak sobie poradzić ze złodziejami treści?

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              0
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00