Pamiętacie akcję Brand24 i Da Grasso z rozwożeniem pizzy? Ktoś pisał w sieci, że jest głodny, Brand to wyłapywał, uzyskiwali adres, jechali z gorącą pizzą. Akcja była sukcesem, bo pokazała, że można, niewielkim kosztem zrobić coś dla innych, wygenerować dużo zainteresowania i wyróżnić się na tle konkurencji. Prowly poszło jeszcze dalej.
TakSÓWKA
W kilku słowach o akcji. Marketingowcy, przedstawiciele PR i wszyscy inni mieli niepowtarzalną okazję skorzystać z darmowego przejazdu taksówką (za które płaci Prowly) w zamian za możliwość posłuchania o ich narzędziu.
– PR-owcy często borykają się z brakiem czasu, przez co na spotkania prezentacyjne zdarza nam się czekać nawet kilka tygodni. Zgodnie z ideą Prowly, która zakłada, że korzystanie z naszej aplikacji pozwala mieć więcej czasu na fajne rzeczy, postanowiliśmy przyspieszyć ten proces, a przy okazji ułatwić naszym klientom codzienne aktywności związane z przemieszczaniem się po Warszawie – mówi Joanna Kółkowska, CEO i co-founder Prowly.
DZIĘKI PROWLY BĘDZIESZ MIEĆ WIĘCEJ CZASU NA FAJNE RZECZY.
Wystarczyło się umówić na dogodny termin i wybrać miejsce. W czasie, kiedy oni wieźli Cię na Twoje spotkanie można było poznać zespół, narzędzie i pogadać o różnych projektach.
Ludzie są wyjątkowi
Jedziesz na spotkanie, śpieszysz się – gdzie tu przestrzeń na coś nietypowego? Okazało się, po raz kolejny, że ludzie internetu nie zachowują się standardowo.
Paweł Luty challenge
Paweł z redakcji Brief postanowił sprawdzić poświęcenie zespołu Prowly i zamówił taksówkę na… 5 rano!
Efekty możecie obejrzeć na fanpage Prowly, ale Grześ i Asia nie tylko stawili się na czas, ale również nakręcili z tego bardzo fajne wideo.
Myślimy o innych
Mając świadomość, że zespół Prowly jeździ praktycznie bez przerwy, ich goście pojawiali się… z prezentami! I tak w piątek Grześ i Asia dostali koszyk malin i batoniki Lion, wcześniej były ciasto, kawa, przekąski…
I co z tego?
[stat_counter icon=”Defaults-comment” icon_size=”32″ counter_title=”wspomnienia” counter_value=”354″ speed=”3″ font_size_title=”18″ font_size_counter=”28″][bsf-info-box icon=”Defaults-signal” icon_size=”32″ title=”3833% wzrostu”]W porównaniu do poprzedzającego tygodnia ten tydzień z takSówką spowodował ponad 3800% wzrost wspomnień o Prowly!
[/bsf-info-box][stat_counter icon=”Defaults-heart” icon_size=”32″ counter_title=”pozytywnych wypowiedzi” counter_value=”226″ speed=”3″ font_size_title=”18″ font_size_counter=”28″][stat_counter icon=”Defaults-star-empty” icon_size=”32″ counter_title=”negatywnych wypowiedzi” counter_value=”0″ speed=”3″ font_size_title=”18″ font_size_counter=”28″]
Przecież to kosztowało majątek!
[ultimate_pricing design_style=”design02″ color_scheme=”yellow” package_heading=”Koszt TakSówki” package_sub_heading=”4 dni podróży” package_price=”164 zł” package_unit=”całość”]65 zł koszt promowanych reklam na Facebooku99 zł koszt landing page
benzyna z iTaxi – w barterze[/ultimate_pricing]
Akcja okazała się tak dużym sukcesem, że twórcy mieli zapytania z całej Polski o możliwość przewożenia również ich. Wierzę, że z czasem, kiedy zespół się powiększy – nie będzie ku temu przeszkód, ale duża szansa, że wtedy Prowly wymyśli już coś nowego 😉
O tym jak było możecie się przekonać na moim filmie. Było grubo 😉