Organizujesz wydarzenie i chcesz stworzyć swój hashtag? Sprawdź Seen – darmowe narzędzie do podsumowywania wydarzeń w social media podczas eventów.
3 proste kroki:
[su_list icon=”icon: eye” icon_color=”#000000″]
- wybierz hashtag
- system wyłapie treści i uszereguje je według wartości
- dziel się całokształtem
[/su_list]
Seen ma w swojej kolekcji już 71 milionów treści o różnych wydarzeniach!
Z jednej strony jest to dobry sposób na agregację treści (szczególnie, jeśli nie stać Cię na monitoring), z drugiej – sposób na promocję wydarzenia, a z trzeciej – ciekawa opcja poznania fajnych wydarzeń.
Seen
To, czego mi w Seen zdecydowanie brakuje, to możliwość wyszukiwania wydarzeń odbywających się w okolicy. Dodałabym też krótki opis wydarzenia, ale poza tym narzędzie jest zaskakująco ciekawe. Nieważne, czy macie jeden hashtag czy kilka.
Dostajemy nie tylko:
- najciekawsze treści,
- te treści, którymi dzielą się fani,
- oś czasu
- ale również: statystyki:
- dotarcie
- zaangażowanie
- użytkowników – piszących oraz najbardziej wpływowych
- hashtagi
- godziny aktywności
- “perspektywy” – użytkownicy
Jak to działa?
Aktualizacje z Twittera i Instagrama następują co 15 minut. Oczywiście efekty można również pobrać do siebie przy pomocy API. Wydarzenia wyglądają trochę jak uproszczona oś czasu. Jako zalogowani użytkownicy możemy zapisywać sobie wydarzenia czy wchodzić w interakcje z treściami. Wyświetlane oczywiście są nie tylko zdjęcia, ale i statusy tekstowe.
Nie dodaliście wydarzenia do Seen? Nic nie szkodzi. Sprawdziłam hashtag Social Media Convent i wyświetliły się niektóre grafiki. Nie wygląda to tak ładnie, jak przy zaplanowanych wydarzeniach, ale nadal działa.
Nie było Cię na jakimś wydarzeniu – zobacz streszczenie na Seen. W bardzo łatwy sposób można zorientować się, o czym mówiono i co działo się na danym wydarzeniu.
Chcesz zorganizować wydarzenie? Zobacz dzięki Seen jak robi się to na świecie 🙂 Z ciekawością przejrzałam np. Blog Experts w Berlinie.
Poznaj trendy, dokształć się, zobacz, o czym mówi się na międzynarodowych konferencjach.
Masz cykl spotkań? To też nie problem – można wyświetlać treści z wielu wydarzeń.
Niezależnie czy organizujecie konferencję ekspertów, festiwal teatralny, koncert czy małe spotkanie blogerów – Seen może pomóc Was w całkiem sympatycznej promocji oraz w sprawdzeniu naprawdę dobrych statystyk. Zapisujcie wydarzenia na swoim koncie i nie przegapcie śledzenia na bieżąco wydarzeń.
Jak sądzicie – przyda się Wam takie narzędzie? Jakich funkcji w nim brakuje? Czy warto stworzyć polski odpowiednik?