Jak sprzedawać przez social media? Skutecznie! Czy jest narzędzie, które pomoże wam wywindowac sprzedaż? Poznajcie Saleslift. Na końcu rozdaje darmowe konta, wiec warto zajrzeć.
Saleslift to nowe narzędzie od zespołu SentiOne. Wykorzystując swoją wiedzę i umiejętności stworzyli narzędzie dedykowane do sprzedaży. Specjalnie dla was recenzja.
Na czym polega Saleslift?
Czy korzystaliście kiedyś z monitoringu, żeby wyszukiwać leady? To pokochacie Saleslift.
Narzędzie wyszukuje po naszych słowach kluczowych wypowiedzi i wątki. Dokładnie jak monitoring. To, co odróżnia Saleslift od SentiOne, to część sprzedażowa.
Kiedy znajdziemy interesujący nas wątek możemy odpowiedzieć z poziomu aplikacji. Łączymy Saleslift z naszymi kontami social media i możemy obsługiwać konwersacje bez przechodzenia na stronę.
To nie wszystko. Dzięki przeniesieniu konwersacji do aplikacji możemy kontrolować wcześniejsze dyskusje. Wreszcie możemy mieć rozmowy z klientami w social media w jednym miejscu!
Poza tym standardowo – tagowanie i możliwość tworzenia raportów, a także zarządzanie użytkownikami. Wszak obsługa klienta to nie praca dla jednej osoby.
Co w raporcie? Liczba wypowiedzi, odpowiedzi (procent obsłużonych wątków), średni czas odpowiedzi oraz możliwość oznaczenia sukcesów i porażek.
Zdradzę, że kolejne dodatki w przygotowaniu.
Ile kosztuje Saleslift?
Jak korzystać z Saleslift?
Wobuzz może wyszukiwać w social media dyskusji o agencjach. Wpisuję w wyszukiwarkę słowa kluczowe typu szukam agencji, polećcie agencje itd. I dodatkowe słowa: social media.
Znajduję wątek, w ktorym ktos prosi o polecenie agencji. Mogę zaproponować swoją, zapytać o szczegóły lub poradzić coś, np. że dana firma nie potrzebuje agencji a np. szkolenia. Mogę też przypisać rozmowę do któregoś z moich pracowników.
Monitorujesz odpowiedzi i sprawdzasz całą konwersację. A koniec końców oznaczasz sukces lub porażkę i możesz obejrzeć wyniki swojej pracy w raporcie.
No dobra, ale po co?
Jeśli korzystasz z monitoringu do pozyskiwania leadów wiesz ile czasu zajmuje przeklikiwanie się między monitoringiem a portalami. Możliwość sprawdzania wątków i przydzielania pracowników jest bardzo przydatna dla lepszego zarządzania zarówno czasem, jak i samym procesem.
Jeśli jeszcze nie wykorzystujesz w ten sposób social media – warto zacząć. W końcu okazje do sprzedaży pojawiają się nie tylko na Twoim profilu.
Saleslift dopiero się uruchomił, ale już warto się zorientować jak się nam podoba. 14 dni okresu próbnego pozwala przekonać się o jego mocy. A co jeśli nie zdążycie w 2 tygodnie? Dla 50 pierwszych osób, które wyślą maila do Jagody: jagoda@sentione.pl i napiszą, że czytają Czaplicką (jako dowód podzielą się tym tekstem w dowolnym medium społecznościowym) otrzymają darmowe konto aż na kwartał.