Snapchat ma własny zbiór reguł dotyczących organizacji konkursów (znajdziesz go tutaj). Kasia Javaheri ułatwia znalezienie najważniejszych elementów.
Serwis wymaga, aby konkursy były organizowane zgodnie z prawem i w miarę możliwości, aby miały jasne, przejrzyste zasady. Wymagane jest stworzenie regulaminu oraz zwolnienie Snapchata ze wszelkich zobowiązań związanych z konkursem. Nie wolno sugerować, że promocja jest powiązana ze Snapchatem, dotyczy to także wykorzystania loga serwisu (np. umieszczonego na grafice konkursowej, można natomiast zamieścić Snapkod marki).
Wszelkie spamopochodne praktyki są zakazane, nie wolno np. wymagać, by uczestnicy wysyłali konkursowe snapy do znajomych.
Na Snapchacie nie można reklamować ani promować farmaceutyków, narkotyków, broni, hazardu, zachowań rasistowskich, przemocy, zmuszać użytkowników do dzielenia się swoimi danymi, przekierowywać ich na nielegalne strony.