W tym roku odnotowaliśmy oraz prawie trzykrotny wzrost ekwiwalentu reklamowego, który wyniósł aż 250 milionów złotych. Zasięg pozostał na poziomie, czyli 610 milionów.
Z ogromną radością prezentujemy Wam nasz najnowszy e-book, w którym znajdziecie nie tylko analizę wzmianek na Miesiąc Dumy, ale także kampanie marketingowe i employer brandingowe skierowane do społeczności LGBTQIAP+, W naszym raporcie znajdziecie też komentarze eksperckie udzielone przez:
- Monikę Ezman, Dyrektorkę Centrum Zarządzania Jakością i Działu Analiz IMM
- Alinę Sztoch, CEO marki Kubota
- Annę Lewicką, CEO Advalue Engaged
- Ygę Kostrzewę, inicjatorkę kolektywu „Jak mówić i pisać o osobach LGBTQIAP+”
- Marcina Dzierżanowskiego, redaktora prowadzącego MyCompany Polska
- Anitę Kurdziel, Marketing Managerkę Flying Tiger Copenhagen
- Dawida Wojtyczkę, wiceprezesa Federacji Znaki Równości
- Mateusza Sulwińskiego z Grupy Stonewall
- Martę Lipską z IPG Media Brands
Wierzymy, że ten e-book będzie cennym źródłem informacji i inspiracji dla wszystkich, którzy pragną tworzyć kampanie marketingowe skierowane do osób LGBTQIAP+.
Przyjemnej lektury życzą Wam
Pridersi – Monika Czaplicka & Grzegorz Miecznikowski