• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              6 rad jak radzić sobie z niezadowolonym klientem

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2014-07-05
              in Bez kategorii
              0
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Niezależnie od tego czy Wasz kanał ma kilku fanów czy kilkadziesiąt tysięcy, zawsze prędzej czy później pojawi się niezadowolony klient, który wyleje swoje żale publicznie przed wszystkimi. Oto kilka sugestii jak sobie radzić z takimi osobami na podstawie Social media bez ściemy – Jasona Fallsa i Erika Deckersa.

              Spis treści

              • 1. Klient może się skarżyć
              • 2. Przeproś
              • 3. Wytłumacz i bądź stanowczy
              • 4. Popraw klientowi nastrój
              • 5. Zachowuj się odpowiednio
              • 6. Zrezygnuj

              1. Klient może się skarżyć

              To trudne do przełknięcia, ale od tego są też kanały social media, żeby klienci mogli w nich oczekiwać obsługi klienta, a więc również wyrażać swoje niezadowolenie. Jednym z dobrych sposobów na początek, żeby zmienić nastawienie takiej osoby, jest wyrażenie empatii. „Ja też bym się zdenerwował” „Pana/Pani rozdrażnienie jest zrozumiałe” itp. zdania mają pomóc skarżącemu się poczuć ważnym i docenionym.
              Przyjmij też do wiadomości, że możesz popełniać błędy – oczywiście Ty i/lub inni pracownicy marki. Przestań traktować się jak święta krowa – nieomylna i stojąca twardo przy swoim.

              2. Przeproś

              To nie oznacza przyznanie się do winy, to sposób na wyrażenie empatii. „Przykro nam”, „Wyrażamy ubolewanie”, to tylko niektóre z innych sposobów. Robimy to po to, żeby klient poczuł się lepiej i żeby miał świadomość, że nie przechodzimy obojętnie koło jego problemu.

              3. Wytłumacz i bądź stanowczy

              Nie zawsze da się załatwić to tak, jakby klient chciał. To procedury, a nie pracownicy powinni być obiektem złości klienta. Reguły z czegoś wynikają i Twoim zdaniem jest wytłumaczyć konsumentowi dlaczego nie możesz się przychylić do jego prośby albo proces, na który się skarży, wygląda tak, a nie inaczej. Jeśli jest coś, na co się nie możesz zgodzić (naucz się mówić „nie”) to zaproponuj alternatywne rozwiązanie.
              Oczywiście jeśli się da, spróbuj rozwiązać kwestię na korzyść klienta, zamiast sztywno trzymać się zasad.

              4. Popraw klientowi nastrój

              Staraj się, żeby klientowi było lepiej, żeby czuł się zadowolony. Zaproponuj jakieś powetowanie. Jeśli jego propozycja jest nie do przyjęcia, a Ty nie wiesz co mogłoby być dla niego interesujące – zapytaj. Wyjaśnij czemu nie możesz spełnić jego prośby i zaproponuj coś innego. Jeśli klient chce rozwiązać swój problem – będzie mu zależało na rozwiązaniu, a nie na „oskubaniu” marki.
              Nie zapomnij obiecać poprawę. A jeśli rozmowa została przeniesiona na grunt prywatnych wiadomości czy maili to napisz pod postem ze skargą, kiedy sprawa zostanie rozwiązana.

              5. Zachowuj się odpowiednio

              Niezależnie czy w publicznych postach czy w prywatnych wiadomościach – miej świadomość, że Wasza rozmowa zawsze może zostać opublikowana.
              Reprezentujesz markę – jej wartości i charakter – staraj się jak najmniej ulegać własnym emocjom, a jak najbardziej starać się zachować tak, jakbyś sam chciał/chciała być obsłużona przez markę w podobnym przypadku.
              Rozpatruj każdą skargę indywidualnie.

              6. Zrezygnuj

              Pamiętaj, że każdego posta obserwuje ileś osób, które nie uczestniczą w Waszej dyskusji – co sobie pomyślą po jej przeczytaniu?
              Nie każdą skargę da się „rozwiązać” – niektórzy ludzie po prostu muszą wyrazić swoją frustrację. Warto wiedzieć kiedy zrezygnować z dalszej wymiany zdań, bo może to generować już tylko frustracje lub negatywny odbiór marki.
              Nie zadowolisz każdego klienta, ale ważne, żebyś każdego klienta obsłużył dobrze. Na tym polega biznes.

              • Nie zakładaj od razu, że ktoś jest trollem lub hejterem, bo tego nie wiesz.
              • Nie wiesz czy jest klientem – szanuj go, tak, jakby był.
              • Ignorowanie może się skończyć awantura – wystarczy, że trafisz na Wykop czy inne Natemat. Reaguj, bo to przestrzeń dla Twojego wytłumaczenia się.
              • Dręczyciel – ludzie stają po stronie klienta, nie ryzykuj drwiąc z klienta czy pisząc o nim nieodpowiednie rzeczy.
              • Może się uda przekonując do siebie – to cenny nabytek, taki ambasador marki. Próbuj 🙂

              Chcesz dowiedzieć się więcej? Sprawdź mojego nowego ebooka „Obsługa klienta w social media”.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              0 komentarzy
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              0
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00