Zastanawiasz się jakie narzędzia pomagają dbać o Twoją reputację w sieci? Oto kilka podpowiedzi. Poznaj tych 13 narzędzi, które Ci pomogą!
Monitoring social media
Dzięki monitoringowi będziemy mogli sprawdzać co na nasz temat lub na temat naszej marki pisze się w internecie. Narzędzie do monitorowania gromadzą wszystkie publiczne wpisy na zadany przez nas temat. Niektóre firmy umożliwiają również monitorowanie tradycyjnych mediów.
Proponowane narzędzia: Brand24, Sentione, Unamo, IMM, Newspoint, PSMM
Prosta strona www
Nie każdy potrzebuje zaawansowanej strony www. Niektórym wystarczy strona wizytówka. Można ją zrobić za darmo, nie posiadając żadnych zdolności do kodowania czy budowania stron. Jeśli potrzebujesz pomocy – służę 😉
Proponowane narzędzia: about.me, WordPress, Wix (uważaj, jest darmowy, ale wiele funkcji jest płatnych)
Pozycjonowanie
Nie musisz wynajmować agencji do zajmowania się Twoim pozycjonowaniem. Mając dobre narzędzie, które podpowie co robić możesz zadbać o wyniki wyszukiwania na Twój temat we własnym zakresie.
Proponowane narzędzie: Brand yourself, MOZ
Wartościowe treści
Aby budować swój wizerunek eksperta, warto czytać i dzielić się ciekawymi treściami. Skąd je brać?
Proponowane narzędzia: Buzzsumo, Mediatoolkit
I pamiętaj, zawsze staraj się znaleźć chwilę czasu na to, żeby wpisać w Google swoje imię i nazwisko czy nazwę firmy i sprawdzić co jest wypozycjonowane. Nie zaszkodzi mieć też Google Alert na różne słowa kluczowe, które są dla Ciebie ważne – Twoje dane, marka, marka + opinie, nazwy produktów czy innych przedstawicieli firmy (zarządu, rzecznika prasowego).
A jakie wy znacie narzędzia, które pomagają wam pracować nad waszą reputacją?