• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Martyna Wojciechowska i Żywiec Zdrój w plastikowych butelkach

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2019-01-14
              in Bez kategorii
              1
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Martyna Wojciechowska większości Polek i Polaków kojarzy się z podróżami, ponieważ jest zarówno autorką książek o tej tematyce, jak i ciekawych programów podróżniczych.

              Bardzo często w swoich programach porusza tematy trudne – sytuację kobiet na świecie, traktowanie zwierząt. Kojarzy się więc raczej z ideami ekologicznymi, feministycznymi i prozwierzęcymi. Takimi, które starają się dbać o otaczający nas świat i ludzi.

              Spis treści

              • Plastik nie taki zły
              • Plastikowa katastrofa XXI wieku
              • Co tam w sieci piszczy?

              Plastik nie taki zły

              Stąd ogromne zaskoczenie, kiedy na social mediach podróżniczki (mającej ponad milion sześćset tysięcy fanów) pojawił się post promujący butelkowaną wodę o smaku jabłkowym marki Żywiec Zdrój.

              screenshot www.facebook.com 2018.12.29 18 47 53

              Przekonywała w swoim poście, że woda wlewana w butelki plastikowe jest bardziej ekologiczne niż ta w szkle. „Plastki nie jest taki zły”. Że co?

              Plastikowa katastrofa XXI wieku

              screenshot www.facebook.com 2019.01.08 04 15 35

              Internet się nie pozostawił na celebrytce suchej nitki, wyrzucając jej nie konsekwencje, anty-ekologiczność, pisząc, że się sprzedała marce, a także to, że szkoda, że niszczy swój wizerunek reklamując coś, co jest szkodliwe dla środowiska.

              screenshot www.facebook.com 2019.01.08 04 15 59

              ➡️ Pacyficzna Wyspa Śmieci potroiła już powierzchnię Francji – taki tam detal, szczególik, ledwie widoczny na mapie świata. Francja, taki mały kraj.
              ➡️ Naukowcy alarmują, że plastikowa katastrofa XXI wieku może zagrażać nam w większym stopniu niż globalne zmiany klimatyczne – no ale któż by się tam przejmował takimi detalami, kiedy Żywiec dziarsko sadzi drzewa.
              ➡️ Z najnowszych badań, opublikowanych w prestiżowym magazynie Science wynika, że plastik dryfujący w morskich falach jest jedną ze znaczących przyczyn obumierania raf koralowych – jednych z najcenniejszych ekosystemów ziemskich.
              ➡️ Każdego dnia na brzeg wyrzucane są zwierzęta, m.in. rzadkie i zagrożone wyginięciem wieloryby, z żołądkami wypełnionymi plastikiem. Te wielkie, piękne ssaki umierają z głodu bo obżarły się plastikowymi… butelkami. Ale któż by się martwił umierającymi zwierzętami, skoro w teorii, tak łatwo poddać plastik recyklingowi.
              ➡️ W ostatnich tygodniach w Polsce miało miejsce kilkadziesiąt „przypadkowych” pożarów składowisk odpadów, dzięki którym śmieciowa mafia przefiltrowała grube miliony i stosy śmieci przez płuca Polek i Polaków, opracowując nowatorską i innowacyjną technologię przechowywania śmieci w chmurze. A mówili, że wystarczy przyłożyć się do segregacji.


              Ekologika
              screenshot www.facebook.com 2019.01.08 04 16 39

              Wzorem wielu celebrytów, Martyna nie reagowała na komentarze pod postem. Czym, oczywiście, pozwoliła na ogromny festiwal hejtu i przykrych komentarzy.

              screenshot www.facebook.com 2019.01.08 04 16 19

              Niestety zamiast milczeć do końca, podróżniczka postanowiła napisać, odnosząc się do sprawy. Stwierdziła, że cieszy się z takiego dużego zainteresowania tematem. I podoba jej się, że tyle osób to skomentowało popularyzując wątek.

              screenshot www.facebook.com 2018.12.29 18 48 40

              Natychmiast zaczęto zwracać Wojciechowskiej uwagę na to, że absolutnie nie ma żadnej dyskusji. Większość ludzi była zgodna co do tego, że taki post nie powinien mieć miejsca i że jest to fatalna promocja.


              Powiedzenie w sytuacji takiej fali hejtu, że cieszy ją zainteresowanie postem brzmi nieszczerze, co pogłębia poczucie odbiorców, że Martyna działa albo pod dyktando korporacji, albo zatraciła swoją wrażliwość, za którą widzowie tak ją kochają.

              Skomentowała dla WirtualnychMediów Joanna Niemiec, strateg z LoveBrand Relations

              Zarzuty odnosiły się nie tylko do faktów ekologicznych, czyli oczywiście tego, że woda w butelkach absolutnie nie jest dobrym rozwiązaniem, ale zwrócono również uwagę na to, że wodę, którą wybrała celebrytka jest szkodliwa nie tylko dlatego, że jest w plastiku, ale też z tego, że jest wodą smakową, która posiada masę niepotrzebnego cukru.

              Co można było inaczej? Pewnie wszystko. Dużo zależy od tego na czym firmie zależało – na promowaniu plastiku? Przecież to stanrad branży. Na prezentowaniu się jako ekologiczna firma? Zdecydowanie nie wyszło. Zwiększenie sprzedaży – no nie tędy droga. Nie chcę gdybać.

              Co tam w sieci piszczy?

              Negatywne opinie pojawiły się nie tylko na profilu reporterki, ale również rozsiały się w różnych miejscach internetu. Z fanpage Żywiec Zdrój włącznie.

              martyna wojciechowska podzial dyskusji w oparciu o zrodla 01 01 2018 31 12 2018

              Co więcej, o sprawie dyskutowali zarówno mężczyźni, jak i kobiety.

              martyna wojciechowska podzial dyskusji w oparciu o plec 01 01 2018 31 12 2018

              Chyba nie muszę mówić, że w dominujący sposób komentowano źle.

              martyna wojciechowska podzial dyskusji w oparciu o wydzwiek 01 01 2018 31 12 2018

              O tym, że łatwo stracić wiarygodność w oczach swoich odbiorców może świadczyć fakt, że ten post Martyny Wojciechowskiej został przegłosowany jako 2 największy kryzys 2018 roku.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              1 Komentarz
              najstarszy
              najnowszy oceniany
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              1
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00