Mam ogromną przyjemność uczestniczyć 18 lutego 2014 w nowym wydarzeniu na mapie trójmiejskich eventów związanych z social mediami: Marketing Day Gdańsk. Dlaczego warto być i o co chodzi przeczytacie w mojej notce. Dla niecierpliwych – na końcu czeka mały konkurs z nagrodami!
Co, gdzie i kiedy?
Konferencja 18 lutego 2014 w gdańskim hotelu Scandic (Podwale Grodzkie 9) od godziny 10:00 do 18:00. Wieczorem sesja networkingowa. Aby wziąć udział w wydarzeniu należy się zarejestrować przez formularz. Koszt to 149 zł.
Dla kogo jest ta konferencja?
Jak podają organizatorzy:
Dla osób zainteresowanych zwiększeniem obrotów oraz dochodów swojej firmy. Nie ważne, czy jesteś właścicielem, menadżerem wyższego czy niższego szczebla, czy jesteś sprzedawcą, czy jesteś twórcą start up’u, a może studentem myślącym o założeniu własnego biznesu. Nie ważne, czy już sprzedajesz w Internecie lub dopiero raczkujesz w tym temacie. Uzyskasz ogromną ilość informacji, a co najważniejsze poznasz ogromną rzesze ludzi, którzy przyszli na konferencję w tym samym celu co Ty: poznania nowych kontrahentów oraz nauczenia się czegoś przydatnego.
Dlaczego warto być na Marketing Day Gdańsk?
Najbliższe szkolenie dotyczy e-marketingu.
- networking: jeśli chcesz poznać osoby zajmujące się marketingiem – organizatorzy spodziewają się prawie 300 osób, dla ułatwienia będą identyfikatory,
- trendsetting: pierwsza edycja cyklicznej imprezy. o tym wydarzeniu będzie się mówiło,
- wiedza: dowiedzieć się więcej o e-marketingu,
- tematyka: możesz poznać takie zagadnienia jak tworzenie stron www czy sklepów internetowych, baz klientów, uzyskać wiedzę o email marketingu i networkingu, jeśli interesujesz się social mediami lub automatyzacją marketingu, jeśli masz pytania odnośnie reklamy i pozycjonowania lub chcesz poznać zasady bezpieczeństwa w sieci lub podstawy content marketingu, dowiedz się więcej o lojalności i pisaniu copy,
- prelegenci: lista prelegentów na stronie www
- możecie poznać interesujące dane – np. ile czasu potrzeba do rozdania 10 tys. ulotek, a ile czasu zajmuje wysłanie tyle samo maili
Co ze sobą zabrać?
- tablet do notowania
- wolisz tradycyjnie notatki? dostaniesz notes i coś do pisania
- weź wizytówki. dużo wizytówek
- nie przejmuj się jedzeniem – organizatorzy zapewniają przerwy kawowe i przerwę na lunch – możesz wyskoczyć i spokojnie zjeść w pięknym centrum Gdańska
Konkurs
Do wygrania 3 darmowe wejściówki na wydarzenie (warte 150 zł każda!).
Do piątku do 00:00 (czyli w nocy z czwartku na piątek) prześlijcie mi na maila: monika.czaplicka@gmail.com link do, waszym zdaniem, najbardziej dziwnej skargi klienckiej w social media (musi być widoczna publicznie). Wyniki konkursu w piątek. W treści maila podajcie, oprócz linku do skargi, swoje imię i nazwisko. 3 najciekawsze skargi (linki będą opublikowane na blogu), wygrają wejściówki 🙂
Tekst sponsorowany przez organizatora wydarzenia