Ten tekst przeczytasz w 4 minKim jest Paweł Tkaczyk – chyba nie muszę przedstawiać. Że jest specjalistą od storytellingu oraz budowania marki osobistej, że od wielu lat zamuje się strategiami – to wszystko na pewno wiecie. Kilka informacji o tym czego nie wiecie o Pawle…
Jedną z nich, jest to, że Paweł wziął udział w Szczycie Ubezpieczeniowym 2017, gdzie opowiadał o tym jak budować markę osobistą w social mediach na przykładzie agentów ubezpieczeniowych.
Swoją drogą, jeśli pracujecie w tej branży może zainteresuje was dostęp do wszystkich wystąpień z tej tematyki. Za niecałych 300 zł możecie obejrzeć
wszystkie świetne wystąpienia.
Ale w sumie dlaczego aż 300 zł? Jak dacie znać, że znacie Czaplicką, to zapłacicie niecałych 100 zł, może być?
Wpiszcie kod: monikaczaplicka
Fragment wystąpienia Pawła możecie zobaczyć
tutaj.
Paweł, jak zwykle, mówi o bardzo ważnych rzeczach. O tym, że często nawet dobrzy ludzie i dobre produkty się nie przedają, bo nie potrafią o sobie opowiadać. Bo nie wiedzą jak budować swoją markę osobistą.
Czy wiesz na jakie 3 pytania należy odpowiedzieć, aby zbudować DOBRĄ markę osobistą?
Ja też nie wiedziałam. Dzięki Paweł 😉
Jeśli obawiasz się, że cała prezentacja Pawła zbyt dotyczy tematyki ubezpieczeń – uspokajam. To świetne przykłady i obrazowanie teorii, która nadaje się dla każdego.
Czy wiesz jak definiować swoją grupę docelową? Nie, nie dokońca chodzi o demografię.
Dlaczego nie należy mówić, że oferujemy najwyższą jakość obsługi? Nie tylko dlatego, że praktycznie wszyscy się tym chwalą.
Paweł wyjaśnia jakie cechy ma marka osobista, czy możesz zadawać trudne pytania i jak to uzasadnić, a także czym wyróżnić się na tle wielu podobnych osób.
Omawia także w jaki sposób budować swoją markę (krok po kroku, jest ich 5).
Krótko mówiąc po przesłuchaniu tego półgodzinnego nagrania będziecie w stanie świadomie podejść do swojej marki w sieci i albo zbudować ją od zera lub znaleźć błędy i określić jakie są wasze dalsze kroki.
Czy ja się mogłam czegoś nauczyć od Pawła? Oczywiście!
Moja marka jest już bardziej dojrzała i w wielu wymiarach zbudowana, ale oczywiście warto czasem spojrzeć na siebie z boku i przemyśleć pewne rzeczy. Szczególnie, kiedy patrzy się cudzymi oczami.
Dodatkowo, Paweł sprzedał informacje w jaki sposób buduje swoje landing page 😉 Chętnie przetestuję Tchrive architect https://thrivethemes.com/architect/
Jak sami widzicie – jest trochę teorii, są konkretne przykłady, a dodatkowo “mięso” czyli nawet konkretne narzędzia, z których warto korzystać.
Dobre wieści są jednak takie, że wystąpienie Pawła jest jednym z kilkunastu, które możesz obejrzeć. Za 98 zł.
Oto lista tematów i prelegentów:
- Prelekcje video na Szczyt przygotowali specjalnie wybranie prelegenci:
- Waldemar Poberejko – Fundamentalne elementy sprzedaży ubezpieczeń grupowych
- Katarzyna Słaboń – Jak z sukcesem prowadzić fanpage agenta ubezpieczeniowego na Facebooku.
- Lech Dworaczyński – Agentów czekają zmiany. W jaki sposób się do nich dostosować? Nowy model pracy agenta ubezpieczeniowego
- Rafal Pikul – Jak dzięki video skutecznie promować ubezpieczenia.
- Rain Takahashi – Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną
Jak sprzedawać ubezpieczenia turystyczne przez aplikację mobilną
- Wojciech Wężyk – Jak komunikować ubezpieczenia w mediach
- Wojciech Bizub – Magiczne formuły sprzedażowe w korespondencji e-mail agenta ubezpieczeniowego
- Paweł Tkaczyk – Marka osobista skutecznego agenta ubezpieczeniowego w mediach społecznościowych
- Igor Rusinowski – Kierunek rozwoju kanałów dystrybucji w branży ubezpieczeń
- Marcin Rzetecki – Jak zaoszczędzić do 50% czasu pracy agenta ubezpieczeniowego
- Piotr Czublun – Ochrona danych osobowych klientów i rozporządzenie RODO w codziennej pracy agenta
- Rafał Mróz – Jak pokonać 8 największych obiekcji klientów ubezpieczeniowych
- Marcin Konopka – 5 sposobów na zwiększenie sprzedaży w multiagencji
- Arkadiusz Bednarski – Jak będąc agentem zrozumieć klienta i jego potrzeby
- Mikołaj Winkiel – Co sieć mówi o ubezpieczeniach
- Agata Sosulska – 3 porady na sprzedaż ubezpieczeń kierowaną do kobiet
- Wojciech Kłodziński – Jak zdobyć #1 miejsce w Google jako agent ubezpieczeniowy
- Marcin Kowalik – Co wpływa na jakość leadów ubezpieczeniowych? 3 sposoby na zdobywanie klientów przy ubezpieczeniach na życie, dla firm oraz komunikacyjnych
Jeśli więc jakimś cudem nie zdarzyło się wam usłyszeć nigdy Pawła podczas jego wystąpienia albo właśnie zastanawiacie się nad swoją marką osobistą, a może pracujecie w branży ubezpieczeniowej… w każdym z tych wypadków
warto zainwestować 98 zł.
Obejrzałam większość z tych wystąpień i zrobiłam dużo notatek. Bo warto 🙂
PS. wpis, jak się domyślacie, sponsorowany przez Szczyt Ubezpieczeniowy.
A jeśli chcecie, żebym była w przyszłym roku – dajcie znać w komentarzach i napiszcie o czym powinnam opowiadać!