Grzegorz jest mistrzem drugiego planu w Prowly. Specjalista od PRu pierwszej klasy. Prywatnie weteran karaoke i osobliwego życia randkowego. W social media interesuje się bardzo kwestią sprzedaży – o tym są polecane przez niego książki.
The Art of Social Selling: Finding and Engaging Customers on Twitter, Facebook, LinkedIn, and Other Social Networks
To praktyczny i dobrze napisany podręcznik do sprzedaży w mediach społecznościowych. Social selling nie jest już tylko trendem, staje się naszą rzeczywistością. Jeśli chcecie tworzyć angażujące relacje z klientami, pozyskiwać więcej leadów i zwiększać sprzedaż, to ta książka jest dla Was.
Youtility for Accountants: Why Smart Accountants Are Helping, Not Selling
Nieważne czy komunikujesz się za pomocą sygnałów dymnych, gołębi pocztowych czy tam-tamów, Twój komunikat zawsze brzmi tak samo: „Hej! Mam dobry produkt! Kupisz go?”.
W swojej książce Jay Baer udowadnia, że w dzisiejszych czasach aby prowadzić skuteczną sprzedaż i komunikację, trzeba być albo bardzo innowacyjnym, albo mieć bardzo dobry wyróżnik rynkowy, albo można być po prostu pomocnym i użytecznym dla klientów. Must read dla każdego sprzedawcy i marketingowca. Zasadniczo polecam Wam całą serię dotyczącą Youtility.
Little Red Book of Selling
Jeff Gitomer jest Sethem Godinem świata sprzedaży. W książce znajdziecie rozbite na czynniki pierwsze problemy biznesowe i porady jak sobie z nimi radzić. Dzięki nim łatwiej będzie Wam negocjować i domykać niektóre deale.
Grzegorz Miecznikowski
Na stałe współpracuje z firmą Prowly, w której zajmuje się m.in. pozyskiwaniem i utrzymywaniem relacji z klientami oraz wsparciem działań marketingowych. Z marketingiem i sprzedażą związany od kliku lat. Współpracował z wieloma firmami m.in. z branży FMCG, healthcare, e-commerce, sportowej, IT i nowe technologie, dla których tworzył strategie sprzedażowe oraz plany komunikacji B2B w mediach tradycyjnych, internetowych oraz społecznościowych. Był związany również m.in. z globalną agencją LEWIS PR. Ma także bogate doświadczenie dziennikarskie, które zdobywał m.in. w Gazeta Wyborcza, Polska The Times oraz portalu Gazeta.pl. Blogger i szkoleniowiec.
Znacie te książki? Podzielcie się swoimi opiniami. I sugestiami kogo powinnam zaprosić do podzielenia się swoimi lekturami 🙂