• Monika Czaplicka
  • Kalkulator ROAS
  • Social survival podcast
  • Subskrypcja
Wobuzz Monika Czaplicka
  • start
  • Reklamy
  • Social
    • All
    • Facebook
    • Instagram
    • Linkedin
    • TikTok
    • Twitter
    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Moje konto na Facebooku jest atakowane

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    Ile kosztuje reklama na Facebooku?

    social media dla prawnika

    Social media dla prawnika

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak moderować homofobię w sieci?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

    reklamy social media

    8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

    Fomo trendy social media

    5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

    Trending Tags

      • Facebook
      • Live
      • Instagram
      • Linkedin
      • TikTok
      • Twitter/X
      • Narzędzia
        • All
        • Monitoring
        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Darmowe alternatywy dla Canvy

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        Certyfikat rezydencji Google 2021/22

        tani hosting

        Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Jak wybrać wydajne smartfony?

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Google Analytics w handlu elektronicznym

        Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

        Jak optymalizować swoją stronę www?

        Monitoring sieci – co daje?

        Monitoring sieci – co daje?

        Trending Tags

        • Monitoring
      • Strategia
        • All
        • Influencer
        • Inkluzywny
        • Kryzysy
        • Obsługa klienta
        • Reputacja
        • Sprzedaż
        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

        social media dla prawnika

        Social media dla prawnika

        Jak moderować homofobię w sieci?

        Jak moderować homofobię w sieci?

        ecommerce

        Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

        4529103

        Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

        Parada LGBTQ

        Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

        para jednopłciowa

        Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

        Trending Tags

          • Influencer
          • Kryzysy
          • Hejt
          • Reputacja
          • Sprzedaż
          • ecommerce
          • Konkursy
          • Zapytaj Czaplicką
        • Inkluzywny
        No Result
        View All Result
        • start
        • Reklamy
        • Social
          • All
          • Facebook
          • Instagram
          • Linkedin
          • TikTok
          • Twitter
          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Moje konto na Facebooku jest atakowane

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          Ile kosztuje reklama na Facebooku?

          social media dla prawnika

          Social media dla prawnika

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak moderować homofobię w sieci?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          Jak dodać nowego administratora do Instagrama?

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          Jak kierować reklamy do społeczności LGBTQ+?

          reklamy social media

          8 gotowych do wdrożenia porad o reklamach na Facebooku

          Fomo trendy social media

          5 trendów na 2023 i wdrożenia dla Ciebie

          Trending Tags

            • Facebook
            • Live
            • Instagram
            • Linkedin
            • TikTok
            • Twitter/X
            • Narzędzia
              • All
              • Monitoring
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              Certyfikat rezydencji Google 2021/22

              tani hosting

              Czy tani hosting się opłaca? Na czym nie warto oszczędzać w przypadku hostingu stron internetowych

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              ilustria.io – narzędzie do kanałów social media

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Jak wybrać wydajne smartfony?

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Google Analytics w handlu elektronicznym

              Oś czasu czy aplikacja? – konkursy na Facebooku

              Jak optymalizować swoją stronę www?

              Monitoring sieci – co daje?

              Monitoring sieci – co daje?

              Trending Tags

              • Monitoring
            • Strategia
              • All
              • Influencer
              • Inkluzywny
              • Kryzysy
              • Obsługa klienta
              • Reputacja
              • Sprzedaż
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              social media dla prawnika

              Social media dla prawnika

              Jak moderować homofobię w sieci?

              Jak moderować homofobię w sieci?

              ecommerce

              Jak zacząć ze sklepem internetowym? Porady dla ecommerce

              4529103

              Czemu mój ebook się nie sprzedaje?

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Marketing LGBTQIA+ by Czaplicka & Miecznikowski

              Parada LGBTQ

              Reklama do społeczności LGBTQ+ – o czym trzeba pamiętać?

              para jednopłciowa

              Co robić, żeby nie być posądzonym o rainbow washing?

              Trending Tags

                • Influencer
                • Kryzysy
                • Hejt
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                • ecommerce
                • Konkursy
                • Zapytaj Czaplicką
              • Inkluzywny
              No Result
              View All Result
              Wobuzz Monika Czaplicka
              No Result
              View All Result

              Depozycjonowanie negatywnych treści

              Monika Czaplicka by Monika Czaplicka
              2017-06-25
              in Bez kategorii
              4
              58
              SHARES
              324
              VIEWS
              FacebookTwitterLinkedIn

              Zdarza się, że klienci piszą negatywne opinie w różnych serwisach czy na swoich blogach. Jak sobie poradzić z takimi negatywnymi treściami, które wyskakują wysoko w wynikach wyszukiwania? Co to znaczy depozycjonowanie i jak się to robi?

              Wiele osób do mnie pisze z pytaniem co robić, kiedy znajdą wysoko w wynikach wyszukiwania negatywne treści o sobie lub swojej firmie. Jakie działania podjąć, żeby chronić swój wizerunek?

              Codziennie wielu internautów zaczyna przeglądanie sieci od używania wyszukiwarki Google. Kiedy chcemy podjąć decyzje zakupowe sięgamy do opinii innych internautów i szukamy ich poprzez wyszukiwarki. Dbanie o reputację w wysokich wynikach wyszukiwania jest więc istotne z punktu widzenia zarówno wizerunkowego, jak i sprzedażowego.

              Po pierwsze – googlaj się. Nie dowiesz się czy coś złego się wyświetla, jeśli nie będziesz sprawdzać tego, co mogą zobaczyć internauci. Pamiętaj, żeby używać trybu incognito lub czyścić ciasteczka, ponieważ w przeciwnym wypadku Google wyświetli Ci treści dostosowane do Ciebie, które mogą różnić się od tych, które zobaczą inni internauci.

              Spis treści

              • Depozycjonowanie
                • – określ słowa kluczowe
                • – zoptymalizuj swoją stronę
                • – zadbaj o linki przychodzące
                • – zainwestuj w reklamę
                • – myśl nieszablonowo
              • Pomoc z zewnątrz

              Depozycjonowanie

              Tak naprawdę pisząc „depozycjonowanie” mamy na myśli wypozycjonowanie innych treści, które wyprą te, które nam nie odpowiadają. Niektóre strony pozycjonują się lepiej niż inne, można czasem przyśpieszyć ten proces… krótko mówiąc warto wiedzieć co robić.

              – określ słowa kluczowe

              Czy negatywne wpisy pojawiają się, kiedy wpisujesz w wyszukiwarkę nazwę swojej firmy? A może przy jakichś innych? Określ na jakie słowa kluczowe pojawiają się te treści – na nie będziesz pozycjonować swoje nowe materiały. Depozycjonowanie trzeba robić na konkretne frazy.

              – zoptymalizuj swoją stronę

              Duża szansa, że negatywne opinie dotyczą nazwy Twojej firmy lub produktu. Najłatwiej zacząć od siebie. Jeśli jeszcze nie masz – możesz stworzyć bloga na swojej domenie. Zoptymalizuj też swoją stronę www – sprawdź tytuły, słowa kluczowe, atrybuty zdjęć czy linki na stronie. Jeśli się na tym nie znasz, sprawdź prostą infografikę na ten temat. Powtarzaj słowa kluczowe przy każdej możliwej okazji, ale pamiętaj, że piszesz treści dla ludzi, a nie robotów.

              – zadbaj o linki przychodzące

              Jeśli masz możliwość popracować nad ilością i jakością linków, które kierują na Twoją stronę – zrób to. Napisz do stron, które używają niewłaściwych opisów i poproś o zmianę. Wyślij swój blog, by wyświetlał się w odpowiednich katalogach blogów czy na stronach, polecających inne strony.

              Warto spróbować stworzyć stronę na Wikipedii – szczególnie dotyczy to osób publicznych. Wiki świetnie się pozycjonują. Może istnieją wiki dla Twojej branży?

              Możesz też tworzyć profile z nazwą marki na stronach, które się dobrze pozycjonują – WordPress, Blogger itp.

              Zadbaj o profile społecznościowe – regularnie aktualizowane dobrze się pozycjonują.

              – zainwestuj w reklamę

              bp_adwords

              BP w czasie kryzysu z katastrofą na platformie wiertniczej, nie mieli możliwości depozycjonowania negatywnych treści. Zainwestowali więc w reklamę Adwords przekierowując ludzi do swoich stron. W ten sposób wyskakiwali wyżej na stronie, płacili tylko za osoby przechodzące na stronę i mogli analizować ten ruch. Ponieważ afera była na ogromną skalę, płacili 11 tysięcy dolarów dziennie za kliknięcia. Może warto zainwestować w eksperta, który będzie wiedział jak dobrze zoptymalizować takie działania, by szybko osiągnąć zamierzone efekty w sensownej cenie.

              – myśl nieszablonowo

              Pozycjonują się nie tylko teksty, ale grafiki, filmy czy nawet prezentacje np. na Slideshare. Dywersyfikuj treści i szukaj nowych rozwiązań.

               

              Pomoc z zewnątrz

              Dobrym pomysłem jest konsultowanie się z kim z zewnątrz – taka osoba ma inne spojrzenie, nie jest emocjonalnie zaangażowana, a jeśli poprosić eksperta o pomoc – może świetnie doradzić i wesprzeć Cię w obronie swojego wizerunku. Szczególnie zachęcam do konsultacji w przypadku negatywów w mediach.

              [pro_ad_display_adzone id=”12712″]

               

              Nie zapominaj, że możesz zgłosić się do specjalisty czy agencji ZANIM pojawią się negatywne opinie – pomogą Ci przygotować się na ewentualne problemy.

               

              Niezależnie od podjętych działań pamiętaj: negatywne opinie, szczególnie te konstruktywne, są dla Twojej firmy bardzo wartościowe. Możesz się dowiedzieć z czym mają problem Twoi klienci i spróbować się dla nich zmienić. Krytyka oznacza również możliwość przekonania do siebie źle nastawionych osób. Większość ludzi, który rozczarują się Twoją marką, zniknie, a Ty nawet nie będziesz sobie z tego zdawać spawy. Marudy to dobry sposób na ostatnie złapanie i przyciągnięcie z powrotem.

              Zapisz się na powiadomienia nowych postów. Nie trać fajnych treści:

              Wypisz się
              Subscribe
              Login
              Powiadom o
              guest
              guest
              4 komentarzy
              najstarszy
              najnowszy oceniany
              Inline Feedbacks
              View all comments

              Kategorie

              Zapisz się na podcast

              Google Podcastsby EmailRSSMore Subscribe Options
              MonikaCzaplicka.pl logo
              MonikaCzaplicka.pl logo

              Wobuzz Monika Czaplicka – blog monikaczaplicka.pl to miejsce, gdzie znajdziesz masę wiedzy od Moniki Czaplickiej o social mediach, case study, jedyne źródło wiedzy o kryzysach i poradniki radzenia sobie z hejtem. To także przestrzeń poradnikowa o reklamach na Facebooku oraz o social sellingu. Zapraszam do lektury!

              Kategorie

              • Konkursy
              • Narzędzia
                • Monitoring
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
              • Zapytaj Czaplicką

              Tagi

              Capcut Chat GPT-4 Content marketing CSR E-mail marketing ecommerce Empik Facebook fanpage grafika influencer marketing Instagram Kampania Przeciw Homofobii kradzież Kubota landing page Lead Ads lead magnet LGBTQ Linkedin Marketing automation marketing inkluzywny model EEIA NGO optymalizacja Pinterest Pixlr prawo rainbow washing reels reklamy scraping Search Engine Marketing SEM SEO Snappa Social media social media marketing Stencil Tiger TikTok Udemy Wild Grass YES YouTube
              3 strategie radzenia sobie ze złodziejami treści

              Moje konto na Facebooku jest atakowane

              2023-10-06
              Darmowe alternatywy dla Canvy

              Darmowe alternatywy dla Canvy

              2023-09-24
              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              Unipride: Wsparcie NGOsów przez biznes – jak wspierać, co robić, czego nie robić?

              2023-09-17
              • Dokumenty
              • Monika Czaplicka
              • Polityka prywatności
              • Kalkulator ROAS
              • Social survival podcast
              • Subskrypcja

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              No Result
              View All Result
              • Wobuzz Monika Czaplicka
              • Kalkulator ROAS
              • Subskrypcja
              • Social
                • Facebook
                  • Live
                  • Reklamy
                • Instagram
                • Linkedin
                • TikTok
                • Twitter
              • Social survival
              • Strategia
                • Konkursy
                • Influencer
                • Inkluzywny
                • Narzędzia
                  • Monitoring
                  • Półka inspiracji
                • Kryzysy
                  • Hejt
                • Obsługa klienta
                • Reputacja
                • Sprzedaż
                  • ecommerce
                • Zapytaj Czaplicką
              • Monika Czaplicka
              • Dokumenty

              © 2023 władzę nad światem przejmuje agencja social media Wobuzz

              Welcome Back!

              Login to your account below

              Forgotten Password?

              Retrieve your password

              Please enter your username or email address to reset your password.

              Log In
              wpDiscuz
              4
              0
              Would love your thoughts, please comment.x
              ()
              x
              | Odpowiedz
              Are you sure want to unlock this post?
              Unlock left : 0
              Are you sure want to cancel subscription?
              -
              00:00
              00:00

              Queue

              Update Required Flash plugin
              -
              00:00
              00:00