Moje ulubione pytanie, czyli skoro napisałaś książkę o kryzysach, to co Ty o nich w ogóle wiesz?
[su_dropcap]J[/su_dropcap]akimi kryzysami (sytuacjami potencjalnie kryzysowymi) zarządzałaś i na jakich markach w social media pracujesz?
Ciekawski
[su_spoiler title=”Odpowiedź” style=”fancy” icon=”caret”]Drogi Ciekawski (milcząco zakładam, że skoroś ciekawski, toś mężczyzną),
W książce znajdziesz dwie sytuacje, w których brałam udział: Przewozów Regionalnych i Virgin Mobile Polska. Od tamtej pory udzielałam konsultacji, wspierałam lub robiłam inne rzeczy w wielu akcjach.
Co do pracy – nie pracuję na markach 😉 ale rozumiem, że pytasz co robię. Ponieważ pracuję jako freelancerka – dorabiam w ten sposób do szkoleń, to pracuję z małymi markami typu: Herbaberba (stołówka w warszawskim śródmieściu), współpracuję z agencją eventową BOOM, gdzie wyceniam działania i pracuję kiedy mają jakiś projekt, teraz przygotowuję treści dla producenta garnków i pościeli Welmax (i prowadzę G+). Szykuje się mi jeszcze kilka rzeczy, ale jeszcze nie podpisałam umowy, więc nie będę zapeszać 😉 Moje portfolio wrzuciłam na stronę – jest w trakcie rozwijania się.
Ale moim głównym zarobkiem są szkolenia. Co 2 miesiące mam 2 edycje Akademii Socjomanii (tym razem Wrocław i Warszawa), za kilka dni mam School of New Media, współpracuję z firmą szkoleniową Learnpower, plus darmowe prelekcje i wystąpienia (znajdziesz je tu), jestem do wynajęcia dla każdego 🙂
Poza tym piszę teksty – m.in. do technologie.ngo.pl, piszę książki, dostaję też procent z mojego szkolenia na Infolia. Występuję na scenie burleskowej.
I żeby nie było wątpliwości – robię dużo, bo to strasznie lubię, pasjonuję się tym itd. Ale kokosów z tego nie ma. Ale muszę popracować, żeby były ;)[/su_spoiler]
[su_spoiler title=”Zadaj pytanie” style=”fancy” icon=”caret”][inbound_forms id=”5112″ name=”zadajpytanie”][/su_spoiler]