Każdy z nas czasem natrafia na blokadę i nie jest w stanie wymyślić niczego nowego. A przecież czytelnicy bloga czekają na kolejne posty. Jak sobie z tym poradzić? Kilka sugestii i inspiracji, które pomogą przerwać brak weny.
może się zainspirujesz?
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Lista 10 ulubionych/wartościowych/tematycznych postów” list_icon=”Defaults-th-list”]
z Twojego bloga lub cudzych blogów
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Burza mózgów” list_icon=”Defaults-cloud”]
zapytaj znajomych, przyjaciół, rodzinę albo innych blogerów.
[/info_list_item][info_list_item list_title=” Zapytaj czytelników” list_icon=”Defaults-user”]
o czym chcieliby przeczytać lub poproś o opinie o Twoim blogu
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Wywiad” list_icon=”Defaults-microphone”]
wysłanie mailem kilku pytań jest zawsze łatwiejsze niż pisanie całego posta, a ciekawa osoba przyciągnie nowych czytelników.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Zaproś gościa do współpracy” list_icon=”Defaults-gift”]
świeże treści, nowa twarz, przy okazji możliwość promocji dla gościa i dla Ciebie.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Case study” list_icon=”Defaults-book”]
firmy, strony, produktu, filmu itd. – co robią dobrze? co robią źle? czego można się nauczyć z tego przykładu? co Ty lubisz/nie lubisz w tym przypadku?
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Recenzja” list_icon=”Defaults-eye-open”]
napisz co lubisz, czego nie lubisz i czy poleciłbyś/poleciłabyś dalej ten produkt/usługę. Zapytaj o zdanie czytelników.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Napisz o jakimś swoim sukcesie” list_icon=”Defaults-thumbs-up2″]pokaż krok po kroku co robiłeś/aś, żeby go osiągnąć. Nie chwal się, ale podziel wartościowymi informacjami.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Opowiedz o trudnościach albo błędach w Twoich działaniach” list_icon=”Defaults-thumbs-down2″]
Napisz czego się nauczyłeś/aś i dlaczego to ważne. Jak można uniknąć podobnych problemów?
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Odśwież kilka swoich starych postów” list_icon=”Defaults-refresh”]Może możesz stworzyć nową kolekcję albo tutorial? Dodaj parę słów wyjaśnienia lub aktualizacji.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Google Trends” list_icon=”Defaults-signal”]
co teraz jest na topie? Czego ludzie szukają? Może masz coś ciekawego do powiedzienia w danym temacie?
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Podziel się prywatną historią” list_icon=”Defaults-heart-empty”]
Opowiedz o czymś czego doświadczyłeś/aś.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Obejrzyj ciekawy filmik lub infografikę/raport” list_icon=”Defaults-facetime-video”]
Streść, dopisz swoje wnioski i zalinkuj do oryginału.
[/info_list_item][info_list_item list_title=”Wykorzystaj znany cytat ” list_icon=”Defaults-quote-right”]
jako wyjście do jakiegoś felietonu, przemyśleń lub analizy
[/info_list_item][/info_list][bsf-info-box icon=”Defaults-lightbulb” icon_size=”32″ icon_color=”#ffffff” icon_style=”circle” icon_color_bg=”#eeee22″ icon_animation=”pulse” title=”Pro tip”]
Szukasz nowego tematu? Wybierz coś, co ciekawi Twoich czytelników (np. social media) i dobierz do tego coś, co znasz (np. Sherlocka Homlesa). Tak powstał mój artykuł: Sherlock Holmes na tropie social media.
[/bsf-info-box]
Jakie Wy macie pomysły na ciekawe posty? Napiszcie w komentarzach!